در راستای پرورش نیروی متعهد:

حضور خواهران فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد در دوره آموزشی "اندیشه های آسمانی"

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: در راستای پرورش نیروی متعهد تعداد ۲۰ نفر از خواهران فعال در کانون های مساجد یزد به دوره آموزشی « اندیشه های آسمانی» اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۴۰۸۲۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی« اندیشه های آسمانی» در مشهد مقدس گفت: در راستای پرورش کادر فعال برای کانون های فرهنگی هنری مساجد، تعداد 21 نفر از خواهران فعال در کانون های مساجد به دوره آموزشی « اندیشه های آسمانی» اعزام شدند.

وی افزود: این دوره آموزشی به مدت چهار روز با حضور مسئولان ستاد عالی کانون های مساجد کشور و خواهران فعال در کانون های مساجد کشور در مشهد مقدس برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد خاطرنشان کرد: جبهه‌شناسی، تمدن‌سازی و مؤلفه‌های مسجد طراز اسلامی، حرکت، جهاد و انقلابی‌بودن، بایدها و الزامات فعالیت فرهنگی، معرفی الگوها و کادر‌سازی از جمله راهبردها و محورهای این همایش فرهنگی آموزشی است.

رستگاری ادامه داد: کارگروه و گروه‌های مشورتی با برنامه‌های متنوع آشنایی با الگوها، فرصت مطالعاتی، گعده مباحثاتی، همایش‌ها با موضوعات مذکور، فضا سازی و استفاده از زبان هنر در طراحی فضا برای انتقال مفاهیم از جمله برنامه های این اردو و همایش است.

وی بیان کرد: این دوره با هدف کادرسازی برای کانون‌ها با نگاه تربیت تشکیلاتی مبتنی بر مبانی دینی است.

ارسال نظرات