خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

هر صدای نحسی که علیه اسلام تولید شود، مسلمانان باید آن را محکوم کنند

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: هر حنجره ای که ضد اعتقاد مسلمانان چه شیعه و چه سنی صدا تولید کند، محکوم است .
کد خبر: ۸۷۴۰۸۲۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازخراسان جنوبی؛ حجت الاسلام علی اکبرپور روز سه شنبه در همایش مشترک ائمه جمعه، هیئت امنای مساجد، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج شهرستان درمیان، افزود: امروز ایران در تجهیزات نظامی هیچ کمبودی ندارد و به فرموده مقام معظم رهبری دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند، جنگ فرهنگی که دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران شروع کرده است می طلبد که جوانان ما که افسران این جنگ نرم هستند نسبت به مبانی و اهداف این تهاجم آشنا شوند و در دام دشمنان اسیر نشوند.

وی افزود: جوانان ما با نثار خون خود در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس از عزت و شرف کشور دفاع کردند و امروز وظیفه ماست تا نگذاریم عزت و شرف کشور و اسلام دستخوش کوچکترین بی احترامی شود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)ادامه داد: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا عزت، سربلندی، افتخار و اقتدار دارد مرهون خون شهدا و ایستادگی و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا است.

وی افزود: هر حنجره ای که ضد اعتقاد مسلمانان چه شیعه و چه سنی صدا تولید کند، محکوم است و در هشت سال دفاع مقدس اسلحه دشمن تفنگ بود، امروز سلاح دشمن پرورش حنجره ضد تفکر اسلامی است.
اکپرپورتاکید کرد: هر صدای نحسی که از هر حنجره ای علیه اسلام تولید شود، مسلمانان باید آن صدای نحس را محکوم کنند.
وی با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی هم گفت: خواص اهل سنت و تشیع افسران جنگ نرم هستند.
وی با بیان اینکه در خصوص هجمه های فرهنگی دشمنان مساله شیعه و سنی مطرح نیست، اضافه کرد: هدف دشمنان تخریب اعتقادات جوان مسلمان است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)افزود: ارزش های الهی که زمینه ساز استقرار نظام اسلامی در جامعه ایران شده است، ترس و وحشت دشمنان را به همراه داشته و همواره استکبار کوشیده تا ارزش های دینی را در میان ملت ایران کمرنگ کند.

وی ایران را تنها کشوری معرفی کرد که امروز بیشترین همجمه فرهنگی دشمنان علیه آن طراحی می شود و افزود: مگر می شود انسان مسلمان باشد ولی نسبت به برادر مسلمان خود بی تفاوت باشد، کسی که ندای مظلومی را در یمن، فلسطین و سایر کشورهای اسلامی بشنود و نسبت به آن بی تفاوت باشد، مسلمان نیست.

وی تصریح کرد: هر کسی در هر گوشه ای رشته وحدت را مستحکم کند، انجام وظیفه کرده و هرکسی با بیانی، قلمی و فنی رشته وحدت را گسیخته کند، مسئول است.

این مسئول با بیان اینکه جمهوری اسلامی دشمنان زیادی دارد گفت: دشمنان برای نابودی جمهوری اسلامی ایران از هر ابزاری استفاده می کنند.

حجت الاسلام اکبرپور با تاکید بر لزوم ساکت نماندن مسلمانان در برابر جنایتهای جنگی سعودی در یمن گفت: هدف اصلی دشمنان اسلام ایجاد تفرقه بین مسلمانان در منطقه است.

وی این موضوع را که شیعه به دنبال شیعه کردن اهل تسنن است و بر عکس این موضوع را نوعی کج سلیقگی دانست و گفت: ما مسلمانان باید بر محور وحدت حرکت کنیم.

وی گفت: وحدت بین مسلمانان، رمز پیروزی امت اسلامی در برابر مستکبران و صاحبان زر و زور است.

حجت الاسلام اکبرپور به فتوای مقام معظم رهبری در خصوص توهین به مقدسات اهل سنت حرام است اشاره داشت و گفت: این تفکر در بین علمای اهل سنت نیز وجود دارد.

وی اضافه کرد: کسانی که با اهانت به مقدسات اهل سنت آتش اختلاف را شعله ور می کنند در حقیقت شمشیر دشمنان اسلام را تیز می کنند.

وی ادامه داد: وظیفه الهی در هر برهه ای بر اساس تشخیص ما متفاوت است، در هر برهه از زمان به هر مقداری که تهدید و هجمه دشمنان تغییر کند به تناسب این تغییر ، باید تشخیص ما تغییر و انجام وظیفه باشد.

اکبرپور هدف از راه اندازی گروهک های تکفیری را از بین بردن اسلام دانست و گفت: داعش تیشه به ریشه اسلام بسته است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا، افزود: مردم ما فاجعه منا و جنایت های آل سعود در قبال مسلمانان جهان را از یاد نخواهند برد.

این مسئول با بیان اینکه مسئولان کشورمان تاکنون گزارش محسوسی از پیگیری فاجعه منا را به مردم ارائه نداده اند متذکر شد: وزارت خارجه کشورمان باید به صورت جدی تر فاجعه منا را دنبال کند و این موضوع را به سرانجام مطلوب برساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها