استاندار زنجان:

رسانه ملی، آئینه انعکاس فرهنگ ایرانی اسلامی در جامعه

رسانه ملی آئینه انعکاس فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و عامل ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه است.
کد خبر: ۸۷۴۰۷۸۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در دیدار مدیرکل مرکز با تشکر از انعکاس گسترده برنامه های هفته دولت در رسانه استانی، از این تلاش صداوسیما بعنوان نماد وحدت و همدلی در جامعه یاد کرد.

درویش امیری اولویت داشتن فرهنگ را بعنوان مهمترین محور برنامه های خود یادآورشد و افزود: تهاجم غرب در عرصه فرهنگی خطرناک و روز افزون بوده و نقش رسانه ملی درجبهه مقدم این تقابل بسیار حساس است چون مصونیت بخشی به فرهنگ اسلامی و ایرانی از طریق رسانه فراگیر ملی میسر است.

استاندار زنجان وجود آرامش و ثبات در جامعه را مقدمه سرمایه گذاری و توسعه دانست و اظهار داشت: برنامه های دولت بمنظور توسعه زنجان و تبدیل شدن این استان به مرکز آی تی و برق کشور است که تحقق این امر مستلزم هماهنگی و همکاری با رسانه استانی بوده و در این راستا نقش صداوسیما در انعکاس بهره مند ی های طبیعی و انسانی این استان انکارناپذیر می باشد .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در این دیدار با تبریک انتصاب درویش امیری به سمت استاندار زنجان ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص میزان مخاطب و سطح پوشش شبکه اشراق گفت: مزیت تنوع فرهنگی استان و ولایتمداری و خلوص مردم استان فرصت های بی بدیلی را برای پیشرفت فراهم نموده است. وی با اشاره به اقبال و استقبال مردم نسبت به رسانه استانی ، قرار گرفتن استان زنجان در ردیف سه استان آخر کشور در میزان استفاده از گیرنده های ماهواره را موید این ادعا دانست.

صفری با اشاره به محورهای برنامه سازی و اطلاع رسانی رسانه استانی افزود: برابر منویات رهبرمعظم انقلاب در خصوص بازگویی و انعکاس خدمات و اقدامات نظام اسلامی در مناطق مختلف کشور، شبکه اشراق هم ضمن تعامل سازنده و اثر بخش با دستگاههای اجرایی و نهادهای دولتی بمنظور تقویت وفاق و همدلی، به مقتضای زمان و مناسبت، در تمام طول سال به این امر پرداخت کامل خبری و رسانه ای داشته است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ضمن تاکید برلزوم تکمیل پوشش دیجیتال تلویزیونی در استان افزود: امید است با مساعدت استانداری زنجان بتوانیم با تخصیص اعتبارات مناسب به مطالبات مردم استان پاسخ مناسبی بدهیم

ارسال نظرات
آخرین اخبار