در سفر رئیس جمهور به زنجان، در حوزه بهداشت و درمان استان، شاهد رضایت مردم بودیم و خوشحال هستیم که در دانشگاه علوم پزشکی زنجان کارهای ملموس و چشم‌گیری صورت‌گرفته است.
کد خبر: ۸۷۴۰۷۷۳
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در دومین جلسه هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: با بازخوردهایی که در جامعه مشاهده می‌کنبم، در این دولت بیشترین اهتمام در بخشی سلامت صورت گرفته است.

دکتر نهاوندیان افزود: علاوه بر حوزه‌های فرابخشی از جمله برجام و حوزه اقتصاد و کاهش تورم، اجرای طرح تحول نظام سلامت و حمایت کامل آن از نقاط برجسته و ارزنده اقدامات این دولت است.

عضو هیات امناء دانشگاه ضمن تشکر از اقدامات بهداشتی و درمانی که در استان انجام شده، اظهارکرد: در سفر رئیس جمهور به زنجان، در حوزه بهداشت و درمان استان، شاهد رضایت مردم بودیم و خوشحال هستیم که در دانشگاه علوم پزشکی زنجان کارهای ملموس و چشم‌گیری صورت‌گرفته است.

دکتر نهاوندیان اظهار امیدواری کرد که دانشگاه با همین همت و پشتکار و همبستگی به جلو برود.

در ادامه همچنین مشاور وزیر در امر برنامه و بودجه و دبیر مجامع شوراها و هیات‌های امناء نیز بااشاره به برگزاری اولین جلسه هیأت امنا دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که با مرکزیت قطب‌ها برگزار شد، گفت: در جلسه اول 15 پیشنهاد مشترک بین دانشگاه‌های علوم پزشکی به تصویب رسید و صورتجلسات نیز ابلاغ شد.

دکتر حسن امین‌لوبرنامه عملیاتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال 95 را کار نو و جدیدی برشمرد و افزود: مصوبات دومین جلسه هیات امناء شامل، گزارش عملکرد دانشگاه در سال 94، گزارش تصویب عملکرد بودجه تفصیلی در سال 94 و طرح پیشنهادات دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت می باشد

در ادامه در این جلسه نیز استاندار زنجان ضمن تبریک به ریاست و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی زنجان به جهت کسب رتبه برگزیده در جشنواره شهید رجائی؛ کسب این رتبه را نشان‌دهنده عملکرد درست و قابل قبول دانشگاه در ارزیابی صورت گرفته دانست.

مهندس اسدا... درویش‌امیری اظهار امیدواری کرد که کماکان شاهد موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی زنجان باشیم.

گفتنی است: دومین جلسه هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با حضور دکتر حسن‌امین‌لو مشاور وزیربهداشت، پرفسور یوسف ثبوتی عضو هیات امناء، مهندس رضا عبدالهی عضو هیأت امناء، مهندس اسدا.. درویش‌امیری استاندار زنجان، دکتر علیرضا بیگلری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان و معاونین واحدهای تابعه دانشگاه در سالن جلسات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

ارسال نظرات