مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: ۲۵ شهریور با رویکرد جدید و بصورت متمرکز مرحله اول جشن بزرگ عاطفه‌ها به منظور جمع‌آوری کمکهای مالی به دانش‌آموزان بی بضاعت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۰۷۳۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلال حسین‌زاده اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی در مرحله نخست جشن بزرگ عاطفه‌ها که مصادف با 25 شهریور و عید سعید قربان در 22 شهریور همزمان با سراسر ایران اسلامی برنامه‌هایی ویژه برگزار می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: این نهاد با مشارکت خیران و مردم نیکوکار استان اقدام به جمع‌آوری گوشتهای قربانی و تهیه و ذبح قربانی و توزیع گوشت آن در بین نیازمندان می‌کند.

وی بیان کرد: در 25 شهریور نیز با رویکرد جدید و بصورت متمرکز مرحله اول جشن بزرگ عاطفه‌ها با هدف گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری و به منظور جمع‌آوری کمکهای مالی به دانش‌آموزان بی بضاعت با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان صدا و سیما، آموزش و پرورش، نیروی مقاومت بسیج و سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

حسین‌زاده اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در جشن عاطفه‌ها می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب بانکی 0154385438000 نزد شعب بانک ملی در سراسر استان واریز کنند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان در روز عید سعید قربان نیز با هماهنگی شبکه دامپزشکی و حسب نیت صاحبان قربانی به خرید، ذبح و توزیع گوشتهای قربانی در بین خانواده‌های نیازمند اقدام می‌شود.

ارسال نظرات