ديدار اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار زنجان با نماينده ولي فقيه در استان زنجان

اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار زنجان با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان ديدار و گفتگو كردند.
کد خبر: ۸۷۴۰۷۰۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان در اين ديدار با بيان اينكه هيچ ارگان و نهادي مانند شهرداري و شورا در معرض ديد و توقعات شهروندان نيست گفت: آرامش و عقلانيت مطلوبي در مجموعه شورا حاكم بوده و اقدامات خوبي نيز صورت گرفته است.

آيت ا... علي خاتمي افزود: بررسي هاي صورت گرفته نيز حاكي از رضايت شهروندان از مجموعه شورا و شهرداري مي باشد.

وي اظهار داشت: استان زنجان داراي رتبه قابل قبولي در شاخص هاي توسعه اي كشور بوده و استفاده از نقدهاي كارشناسانه و سازنده و گسترش روحيه همكاري كمك شاياني به پيشبرد اهداف و ارائه خدمات بهتر خواهد داشت.

رئيس شوراي اسلامي شهر زنجان نيز در اين ديدار ضمن تقدير از حمايت هاي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان گفت: تمامي اعضاي شوراي اسلامي شهر زنجان در جهت حفظ و اقتدار جايگاه شورا داراي وحدت و انسجام بوده و همدلي و تعامل با ساير نهادها و ارگان ها را در دستور كار خود قرار داده اند.

آراض ضيايي ضمن تقدير از تلاش هاي شبانه روزي هيئت رئيسه قبلي اين شورا افزود: تدوين برنامه ساليانه شورا، هماهنگي بيش از پيش با شهردار، گسترش مشاركت شهروندان در بخش هاي آموزشي ، اجتماعي و فرهنگي و نيز سوق دادن شهرداري به سمت درآمدهاي پايدار از برنامه هاي مهم هيئت رئيسه جديد شوراي اسلامي شهر زنجان مي باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار