رئيس پليس راه استان زنجان:

توقيف خودرو با سرعت 220 کيلومتر در محور زنجان - قزوين

خودرو آزرا با خلافي 30 ميليون ريال جريمه در محور زنجان - قزوين توقيف شد.
کد خبر: ۸۷۴۰۷۰۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس پليس راه استان زنجان با اشاره به توقيف خودرو با سرعت 220 کيلومتر در محور زنجان - قزوين گفت: اين خودور سواري با سرعت 220 کليومتر در آزادراه زنجان - قزوين در حال حرکت بود.

سرهنگ علي اصغر شيرمحمدي افزود: ماموران پليس راه زنجان – قزوين خودرو آزرا را به علت سرعت بالاي 220 کيلومتر در ساعت متوقف كردند.

وي اظهار کرد: در استعلام صورت گرفته، مشخص شد اين خودرو داراي 30 ميليون و 200 هزار ريال جريمه است و چندين مورد سرعت غير مجاز، حرکات نمايشي داشته که با انجام مراحل قانوني اين خودرو توقيف شد.

رئيس پليس راه استان زنجان افزود: توجه بيشتر رانندگان به رعايت قوانين و مقررات رانندگي باعث پيشگيري از بروز حوادث تلخ جاده اي مي شود.

شيرمحمدي با اشاره به توقيف خودرو طي پنج ماهه نخست سالجاري در جاده هاي استان زنجان، افزود: توقيف خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش داشته و طي اين بازه زماني توقيف موتور سيکلت هم 10 درصد کاهش داشته است.

وي علت اصلي توقيف خودرو طي اين بازه زماني را سرعت و سبقت غير مجاز، حرکات نمايشي و نداشتن گواهينامه عنوان کرد و گفت: پليس با رانندگاني که قوانين راهنمايي و رانندگي را رعايت نکنند برخورد جدي مي کند.

اين مقام مسئول خاطر نشان ساخت: هدف پليس از توقيف خودرو حفظ امنيت جاني مردم است و متاسفانه رانندگان با سرعت بالا اقدام به رانندگي مي کنند و علاوه بر جان خود، سلامت و امنيت ديگران را هم به خطر مي اندازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار