مدیر آموزش پرورش فریدونکنار: در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی وظیفه دانش‌آموزان ابتدا خودسازی و سپس هدایت دیگران است.
کد خبر: ۸۷۴۰۷۰۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: تاثیرگذاری دانش‌آموزان عضو این طرح در بین همسالان خود، بسیار بیشتر از تاثیرگذاری یک معلم و مربی است.

وی ادامه داد: این دانش‌آموزان و فرماندهان پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی در دید مستقیم هم‌سالان خود قرار دارند و باید طوری رفتار کنند که مورد توجه و پسند گروه‌های هم‌سال خود باشند.

سیدعظیم اسماعیل‌زاده  اظهار کرد: آیین افتتاحیه طرح یاوران ولایت در دبیرستان شاهد الغدیر فریدونکنار صبح امروز با حضور مسؤولان، دبیران، دانش‌آموزان و خانواده‌ها برگزار شد.

وی دانش‌آموزان اعضای پایگاه‌های بسیج را منتخبان و برگزیدگان دانش‌آموزی دانست و افزود: دانش‌آموزان برگزیدگان و منتخبانی هستید که نفوذ بسیار زیادی در بین همسالان خود دارند.

اسماعیل‌زاده بیان کرد: باید به گونه‌ای رفتار کرد که این دانش‌آموزان به عنوان یک الگوی خوب مورد قبول دیگر دانش‌‌آموزان باشند و وظیفه هدایت‌گری را لازم است به خوبی انجام دهند.

وی با اشاره به جامعه غریب امروز و و وجود انواع هجمه‌های فرهنگی، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم خود را از این هجمه‌ها حفظ کنیم و باید خودمراقبتی مهم‌ترین وظیفه تک‌تک اعضای شورای پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی باشد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار با اشاره به وصیت‌نامه‌های شهدا تصریح کرد: با توجه به وصیت شهدای عزیز وطن، تحصیل علم و حفظ حجاب، جهاد علمی و مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی از دیگر وظایف این قشر است.

وی اظهار کرد: در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی وظیفه دانش‌آموزان ابتدا خودسازی و سپس هدایت دیگران است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار گفت: در این طرح که به مدت سه روز برگزار می‌شود 60 دانش‌آموزان اعضای شورای پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی درباره جریان‌شناسی ولایت فقیه، تشکیلات بسیج، فضای مجازی، مدیریت زمان و امر به معروف و نهی از منکر آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها