خبرهای داغ:
بسیج دانش آموزی حضرت زینب(سلام الله عليها) سپاه ناحيه نجف آباد اجرا نمود:
صبح دیروز اولین همایش عاشقان ولایت ویژه سرگروه های صالحین به همت حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب(س) سپاه ناحيه نجف آباد با موضوع راهکارهای مدیریتی برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۴۰۶۸۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در نجف آباد؛ صبح دیروز اولین همایش عاشقان ولایت ویژه سرگروه های صالحین به همت حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب(س) سپاه ناحيه نجف آباد با موضوع راهکارهای مدیریتی برگزار گردید.در ابتدا تقسیم بندی سرگروه ها صورت گرفت و در ادامه آقای موسوی مربی تربیتی در رابطه با این موضوع سخنانی ایراد نمودند : اولین اصل در کار تربیتی تعیین هدف است که در حلقه تربیتی هدف تربیت معنوی و روحی متربی است و موضوع قابل توجه این است که مربی باید به این نکته توجه نماید که انسان خودش الگو و آینه است پس برای آموزش تأثیر گذار باید خودش به آنچه می گوید عمل نماید.

ایشان در ادامه افزود: متأسفانه گاهاً در امر تربیت تنها به تربیت و رشد جسمانی توجه می شود و روح رشدی ندارد در حالیکه تربیتی موفق است که به هر دو جنبه روحانی و جسمانی توجه داشته باشد. از طرفی شما بعنوان مربی باید کاری کنید که متعادل با جسم روح هم بزرگ شود نه اینکه روح در برابر جسم وزنی نداشته باشد و موضوع دیگر اینکه روحی که بزرگ باشد حرف و عمل در آن موثر است.

وی در پایان به تعدادی از راهکارهای تربیتی نیز اشاره نمودند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها