خبرهای داغ:
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

فریاد حق‌طلبی ملت بحرین کاخ آل‌خلیفه را ویران می‌کند

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای از مردم خواست تا در راهپیمایی حمایت از آیت‌الله عیسی قاسم حضوری گسترده داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۴۰۶۶۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
فریاد حق‌طلبی ملت بحرین کاخ آل‌خلیفه را ویران می‌کند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: حوادث تلخ و غمبار بحرین و فشار و تهدید نظام مستبد پادشاهی بر مردم انقلابی و آزادی‌خواه این کشور بار دیگر قلب مسلمانان را به درد آورده و چشم نگران امت اسلامی را خون‌بار و محزون کرده است.

در ادامه این بیانیه تصریح‌شده است: سرکوب مردم مظلوم بحرین در حالی ادامه دارد که هنوز حقوق شهروندی و آزادی‌های اجتماعی و دینی این مردم نادیده گرفته می‌شود و حتی حق اقامه نماز جماعت و جمعه از آنان سلب می‌شود، بزرگان دینی را بازداشت و حریم علمای دین را هتک می‌کنند .روحانی مبارز آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را زیر فشار و تهدید مورد محاکمه صوری و غیرعادلانه قرار می‌دهند و خفقان و ظلم و ستم را در پناه حمایت‌های استکبار جهانی بر مردم تحمیل می‌کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با دعوت از مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی برای حضور پرشور در راهپیمایی حمایت از مردم مسلمان بحرین و روحانی مجاهد شیخ عیسی قاسم پس از برگزاری باشکوه نماز جمعه مورخ 19شهریور ضمن محکومیت اقدامات غیرانسانی و مستبدانه حکومت آل خلیفه اعلام می‌دارد بی‌شک ایران اسلامی چون همیشه یار و یاور مظلومان بوده، به ندای هل من ناصر ینصرنی شیعیان بحرین پاسخ می‌دهد و پشتیبان مقاومت و بیداری مردم مظلوم و حامی مستضعفان و خصم ستمگران می‌ماند.

در این بیانیه تأکید شده است: حکام آل خلیفه بدانند فریاد آزادیخواهی و حق‌طلبی مردم مظلوم بحرین کاخ ستمشان را ویران خواهد کرد. «وَلِلَّهِ العِزَّةُ وَلِرَسولِهِ وَلِلمُؤمِنینَ».
ارسال نظرات
آخرین اخبار