خبرهای داغ:
در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی که با حضور دو نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد در خصوص حل مشکلات پیش روی پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی قم بحث و تبادل نظر شد.
کد خبر: ۸۷۴۰۶۵۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
قول مساعد امیرآبادی و ذوالنوری برای پیگیری مشکلات پروژه‌های عمرانی بخش سلامت
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جلسه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی با حضور احمد امیرآبادی و حجت الاسلام ذوالنوری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و همچنین ایرانی‌خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونان برگزار شد.

در این جلسه سه ساعته طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی قم مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات دانشگاه علوم پزشکی قم بر پیگیری و رفع مشکلات موجود تاکید کردند.

همچنین در این جلسه موضوع اجرای طرح تحول نظام سلامت و بهداشت بیان و آثار و برکات این طرح مهم در استان قم برای نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی تشریح شد.

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این جلسه گفت: جلسه بسیار خوب و مهمی را با هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار کردیم که در آن مباحث کلی دانشگاه و همچنین اجرای پروژه‌ها پیگیری شد.

وی افزود: در این جلسه علاوه بر بحث و تبادل نظر در خصوص روند رو به رشد پروژه‌های بیمارستان سازی در قم، راهکارهایی نیز برای رفع مشکلات پیش رو اندیشیده شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: تنگناهایی که برای اجرای پروژه‌ها در دستور کار بود مورد بحث قرار دادیم و تقسیم کار بین نمایندگان و مسؤولان دانشگاه انجام شد تا بتوانیم پروژه‌ها را در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسانیم.

امیرآبادی به مشکل دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم اشاره کرد و گفت: مشکلی پزشکان این دانشگاه داشتند که در این خصوص نیز بحث‌هایی صورت گرفت و امیدواریم بتوانیم با پیگیری و همدلی این مشکلات را برطرف سازیم.

*قدردانی از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی قم
حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری دیگر نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص برگزاری جلسه با هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در ابتدا باید از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی قم قدردانی کنیم که فعالیت‌های چشمگیری انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: نسبت به استان قم آن چیزی که مورد نیاز است باید پیگیری و تلاش شود تا بتوانیم مسیر را به درستی پیموده و به نتیجه مطلوب برسیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: برخی از پروژه‌ها مشکل اعتباری و برخی دیگر نیز مشکل نیروی انسانی دارند که قرار شد جلسه‌ای با حضور معاونان وزیر و مسئولان دانشگاه در مجلس شورای اسلامی برگزار شود تا بتوانیم سهمیه مناسب استخدام برای کادر بیمارستان را ایجاد کنیم.

ذوالنوری افزود: اقداماتی که در قم توسط دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است رشد بسیار خوبی داشته و رو به بهبود است و امیدواریم بتوانیم در یک فضای همدلی مشکلات را برطرف کنیم.

ابوالفضل ایرانی‌خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در خصوص برگزاری جلسه هیأت رئیسه دانشگاه با نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ضرورت برگزاری چنین جلساتی و اهمیت حوزه سلامت در استان، خوشبختانه نمایندگان مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی دعوت این دانشگاه مبنی بر شرکت در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه را پذیرفتند که از اهتمام این عزیزان قدردانی می‌کنم.

وی افزود: در این جلسه مسائل و اقدامات و رسالت‌های دانشگاه ارائه و همچنین تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی قم در اجرای طرح تحول نظام سلامت بررسی و مورد لطف و تقدیر و تشکر نمایندگان مردم قم در مجلس قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه کرد: همچنین در این جلسه پروژه‌های عمرانی در دست احداث دانشگاه علوم پزشکی قم مورد بررسی قرار گرفت و مشکلاتی که در مسیر اجرای سریع پروژه‌های دانشگاه به وجود آمده بود مطرح شد که امیدواریم با پیگیری نمایندگان محترم به زودی شاهد برطرف شدن آنها باشیم.

ایرانی‌خواه افزود: اعتبارات لازم برای اتمام پروژه‌ها و همچنین تکمیل نیروی انسانی برای بیمارستان‌های در دست احداث از موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد پس از تعطیلات تابستانه مجلس، جلسه‌ای با حضور نمایندگان و مسؤولان امر در مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع این مشکلات برگزار شود.
ارسال نظرات