نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:
علیرضا خسروی گفت: اگر خودروسازان برای رفع عیب خودروی فروخته شده را پس گرفتند قبول می‌کنیم که در جهت منفعت مردم گام برداشته اند و گرنه شعاری بیش نبوده داده هر چند چنین خودروسازی نداریم.
کد خبر: ۸۷۴۰۶۰۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

علیرضا خسروی نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: وضعیت پیشرفتی در بخش خودروسازی دیده نشده است لذا ارائه تسهیلاتی چون وام که دولت در حمایت از خودروسازان در نظر گرفت تاثیری در بهبود صنعت خودروسازی نداشته است.

وی با بیان اینکه خودروسازی که منافع مردم را در نظر بگیرد سراغ نداریم افزود:  اگر خودروی فروخته شده دچار نواقص مختلف فنی و غیره بود بعد از اینکه مردم اعلام کردند خودرو را به عنوان خودروی مرجوعی باز پس گرفتند و یا پول را پرداخت کردند در جهت مردم گام برداشته اند و گرنه شعار داده اندو  این خودروساز را نداریم.

 خسروی در خاتمه افزود: شعارهای تبلیغاتی خودروسازان مبنی بر اینکه بهترین خودرو و قطعات را خریداری کنید واقعیتی ندارد این سوال را از خودروسازان باید پرسید چگونه ممکن است در  انرژی هسته‌ای به دستاوردهای جهانی نائل آمدیم و یا در ساخت موشک، سلول های بنیادی رشد چشمگیری داشتیم ولی  به خودروی داخلی که  از کیفیت خوبی برخوردار باشد دسترسی نداریم؟!

ارسال نظرات