خبرهای داغ:
به مناسبت هفته تعاون؛

واحد بسته بندي، فرآوري و انجماد ماهي در شهر مجن افتتاح شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار شاهرود و مديركل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان سمنان واحد بسته بندي، فرآوري و انجماد ماهي در مجن افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۴۰۵۷۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته تعاون و با حضور معاون استاندار و فرماندار شاهرود و مديركل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان سمنان و جمعي از مديران شركتهاي تعاوني شهرستان، واحد بسته بندي، فرآوري و انجماد ماهي وابسته به شركت كشت و صنعت جانبازان دشت مجن مورد بهره برداري قرار گرفت.

در مراسم افتتاح که پدر شهید مدافع حرم علی اصحابی این واحد را افتتاح کرد مسئولین ضمن بازدید از این واحد بر رونق واحدهای تولیدی تاکید کردند.

سیدمحمدرضا هاشمی معاون استاندار و فرماندار شاهرود در جمع مسئولین و کارکنان و مردم شهر مجن گفت: توجه به بخش تعاون و تولید با مشارکت مردم می تواند دولت را در ایجاد رونق در اقتصاد و تولید کمک کند و در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهمی ایفا نماید و دولت تلاش دارد واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی و تعاونی را که توان ایجاد تولید و رقابت نمایند را حمایت و پشتیبانی کند و در این مسیر تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است.

ديدارباخانواده معظم شهيد اصحابي

همچنین معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود باتفاق مديركل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان سمنان با خانواده شهید مدافع حرم علی اصحابی در شهر مجن دیدار و گفت و گو نمودند و بر تداوم راه شهدا تاکید کردند.

در این دیدار که امام جمعه شهر مجن ،جانشین سپاه ناحیه شاهرود، بخشدار بسطام و رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان و جمعی از مسئولین محلی نیز حضور داشتند فرماندار شهرستان شاهرود بر تداوم راه شهدا تاکید کرد و گفت: ما هر چه داریم از شهدا داریم و شهدای مدافع حرم که غریبانه و مظلومانه در کشوری دیگر شهید می شوند دارای اجر مضاعفی هستند و به فرموده رهبر انقلاب اگر این عزیزان نبودند می باید با تروریست ها در شهرهای ایران مبارزه می کردیم و باید از این شهدای عزیز و خانواده های این عزیزان تجلیل و تقدیر نمود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها