امام جمعه دهان نیکشهرگفت :علت مخالفت با کمیته حقیقت یاب اسلامی فاش نشدن خطای حکام سعودی بود
کد خبر: ۸۷۴۰۵۶۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
امام جمعه دهان نیکشهردرگفت وگفت باخبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان: دولت عربستان برای جلوگیری از فاش شدن خطا و اشتباه خود در حادثه منا مانع از تشکیل کمیته حقیقت یاب اسلامی برای پیدا کردن مقصر این حادثه شد.
مولوی علی ایزدپناه در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به بیانات گوهر بار رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه حکام صعودی امسال سد ان سبیل الله و مسجدالحرام برای حجاج ایرانی کردند، اظهار داشت: این ظلمی که حکام صعودی انجام دادند یک موضوع سیاسی و مذهبی بحساب می آید که ما آنها را محکوم می کنیم زیرا مکه و بیت الله برای همه امت اسلامی است.
وی دلیل مخالفت دولت عربستان صعودی از تشکیل کمیته حقیقت یاب اسلامی برای پیداکردن مقصر حادثه منا را فاش نشدن خطا و برملا شدن اشتباه آنها عنوان کرد و گفت: در صورت تشکیل این کمیته تمام جهان از اشتباه دولت عربستان باخبر می شدند و آنها را محکوم می کردند لذا حکام صعودی به این دلیل از تشکیل این کمیته سرباز زدند.
امام جمعه اهل سنت دهان نیکشهر ادامه داد: همانگونه که رهبر انقلاب در بیانات خود فرمودند حکام صعودی مصداق آیه 205 و 206 سوره بقره مبنی بر فساد در زمین هستند.
مولوی ایزد پناه ضمن محکوم کردن حکام صعودی افزود: حکام صعودی با دوستی و هم پیمان شدن با آمریکا و دشمنان اسلام از مصیبت فلسطینیان نیز چشم پوشی کرده که از این لحاظ نیز به شدت محکوم هستند
ارسال نظرات