همزمان با دهه امامت و ولایت صورت می‌گیرد

ویزیت تخصصی 4 هزار بیمار در بیمارستان صحرایی شازند

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت:دومین بیمارستان صحرایی شهرستان شازند به 4 هزار بیمار خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی رایگان ارائه خواهد داد.
کد خبر: ۸۷۴۰۵۶۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ صابر جباری صبح امروز در مراسم آغاز به کار دومین بیمارستان صحرایی شازند که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در بخش زالیان این شهرستان با اشاره به ارائه خدمات درمانی در سه سطح از سوی بسیج جامعه پزشکی گفت: در سطح اول اعزام تیم‌های امدادی و پزشکی به مناطق محروم را داریم که تیم‌های امدادی در قالب پزشک عمومی، کارشناس بهداشتی آموزشی و تکنسین دارویی به روستاها اعزام می‌شوند که علاوه بر ویزیت رایگان، داروی رایگان هم ارائه می‌شود.

وی افزود: اعزام تیم‌های تک تخصصی از دیگر فعالیت این نهاد است که با توجه به اعزام تیم‌های عمومی یک سری بیماری‌هایی که در مناطق وجود دارد مورد غربالگری قرارگرفته و تیم‌های امدادی و پزشکی اعزام می‌شوند؛ سطح بالاتری که بیمارستان صحرایی است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله تصریح کرد: بیمارستان صحرایی بخش زالیان شازند حاصل پنج ماه تلاش بی‌وقفه 200 نفر از کادر بهداشت و درمان است که از اردیبهشت‌ماه با تلاش بی‌وقفه خود 38 هزار نفر جمعیت بخش زالیان را مورد غربالگری قرار دادند.

جباری با اشاره به رویکرد بهداشتی در دومین بیمارستان صحرایی شازند گفت: امسال بیمارستان صحرایی با دو رویکرد درمانی و بهداشتی در منطقه محروم بخش زالیان شازند برپا شد؛ در بخش بهداشت نیز روازنه نزدیک به 300 نفر در کادر بهشدات فعالیت داشتند.

وی افزود: بیماران می‌توانند از خدمات در بخش‌های ارتوپدی، قلب، جراحی، زنان، اطفال، عفونی، چشم پزشکی، دندانپزشکی، روانپزشکی، مغز و اعصاب، ، گوارش و غدد بیماران دسته بندی شدند به شکل کامل و رایگان دریافت کنند؛ که برای این منظور نیز در طرح غربالگری بعمل آمده 4 هزار بیمار نیازمند دریافت ویژیت تخصصی شناسایی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات