خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت موجود، حوزه های علمیه می توانند نقش موثری در هدایت نیت واقفان داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۴۰۵۳۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عادل ظهر امروزبا مدیر حوزه علمیه قزوین دیدار وبا اشاره به نقش حوزه دز ترویج فرهنگ وقف اظهار کرد: حوزه های علمیه در جهت ترویج وقف در جامعه نقش مهمی ایفا می کنند.

وی ادامه داد: اساتید و روحانیون حوزه های علمیه به عنوان افراد ارزشی و تاثیرگذار می توانند در آگاهی بخشیدن به نیت واقفان موفق عمل نمایند.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین به تعامل بیشتر این اداره با حوزه های علمیه راموردتاکید قرار داد وبیان کرد: با تعامل و همکاری علماء، روحانیون  و همچنین حوزه‌های علمیه  در تلاش هستیم گامی موثر در جهت بهینه سازی نیت واقفان در استان برداریم تا شاید گره ای از مشکلات جامعه به دست واقفین خیراندیش باز شود.

حجت الاسلام عادل ادامه داد: درحال حاضر حوزه های علمیه موقوفات قابل توجهی دارند که باید با برنامه ریزی اصولی بتوانیم از این ظرفیت در راستای احیا مدارس علمیه گام برداریم.

این مسئول ترویج فرهنگ وقف در جامعه را با اهمیت دانست واظهار کرد: ترویج فرهنگ وقف در جامعه نیازمند فرهنگ سازی  بوده و آثار اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و دینی بسیاری دارد و از آنجایی که همواره به وقف‌های جدید نیاز داریم، ترویج فرهنگ وقف باید در دستور کار همه قرار گیرد.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها