خبرهای داغ:
بسیجی فعال و نخبه پایگاه مقاومت شهدا حوزه خاتم الانبيا ناحيه سمنان توانست نرم افزار اندرویدی با نام «شهداي صالحين» را طراحی و تولید كند.
کد خبر: ۸۷۴۰۵۲۳
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
میلاد نادری مسئول طراح و سازنده نرم افزار اندروید شهدا صالحين و از بسيجيان فعال بسيج مساجد و محلات استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان اظهار داشت: هدف از اين اقدام در اختيار دادن اخبار و عملکرد پایگاه به صورت برنامه اندروید براي تمام بسيجيان است.

وي افزود: به دلیل گسترش هرچه بیشتر دسترسی به فضای مجازی توسط مردم عزیز کشورمان بر آن شدم تا سهمی هر چند کوچک در غني سازي این خلأ و ارتباط هرچه بیشتر با نسل های مختلف انقلاب، ایفا كرده و برای همین امر، پس از مشورت و بررسی نیازها و خلأ های موجود، چند مشکل عمده و اساسی را یافتم و درصدد برآمدم تا برای آن ها راهکاری بیندیشم.

بخش عمده این مشکلات، از عدم انعکاس روحیه باطروات و پرانرژی جاری در پایگاه های بسیج و همچنین از عدم انعکاس کارهای انجام شده در پایگاه های بسیج بود.

مسئول طراح و سازنده نرم افزار اندروید شهدا صالحين ادامه داد: به همین خاطر بود که پس از چندین سال فعالیت در بسیج دانش آموزی، فعالیت خود را از مهرماه سال پیش درپایگاه بسیج شهدا شروع نمودم و طرحی دو مرحله ای را به ثمر رساندن كلام رهبر انقلاب به اجرا در آوردم.

نادري خاطرنشان كرد:‌ در مرحله اول، ایجاد سایتی با طراحی زیبا و دلنشین، برای انتشار اخبار، فعالیت ها و اعمال انجام شده درپایگاه بسیج را، در اولویت قرار دادم. در این سایت، علاوه بر اخبار و فعالیت ها،مطالب مرتبط به حلقه های صالحین و آموزش هایی در این رابطه نیز قرار می گیرد، علاوه بر همه این ها، برای نشان دادن واقعیت ها سعی در انعکاس مطالب فرهنگی مناسب نمودم، مطالبی که در بخش تابلو فرهنگی منتشر می شود و هدف اصلی آن ها، نشر مطالب فرهنگی بوده که شاید کمتر به آن توجه شده و نشر آن می تواند برای مخاطبی که حضور فعالی در پایگاه های بسیج ندارد، جالب باشد.

وي گفت:‌بخش دیگری مخصوص انتشار افکار، خاطرات، گفته ها و مستندات، از شهیدان را در نظر گرفتم، در این بخش نیز سعی در انتشار واقعیاتی از روحیه پرنشاط، رحمانی شهدا بود.

مسئول طراح و سازنده نرم افزار اندروید شهدا صالحين خاطرنشان كرد: اما در مرحله دوم، به واسطه استفاده بخش زیادی از افراد جامعه از گوشی های هوشمند و ارتباط گیری بهتر با آن ها، با استفاده از تکنیک های طراحی روز دنیا و با استفاده از اصول UX (تجربه کاربری)، برنامه اندرویدی را برای گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندرویدایجاد نمودم.

نادري بيان داشت: همچنین در برنامه اندرویدی علاوه بر وجود مطالب جذاب، بخشی را به مسابقات اختصاص دادیم تا بر جذابیتهای برنامه بیش از بیش افزوده شود. برای آگاهی از تمام امکانات برنامه، می توانیدعلاوه بر نصب برنامه، این ویدئو را تماشا كنيد.

http://www.aparat.com/v/TVQli

برای نصب برنامه می توانید به آدرس زیر بروید:

http://www.miladnaderi.ir/shohadasalehin/

و یا می توانیدبا ارسال یک رایانامه به آدرس زیر، لینک دانلود را دریافت نمایید:s.daryaft@gmail.com

ارسال نظرات
پر بیننده ها