خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود ‌ با بیان اینکه بسیج حافظ ارزش های انقلاب و اسلام است،‌گفت: باید بسیجیان ما نمونه کامل یک بسیجی در ابعاد مختلف باشند.
کد خبر: ۸۷۴۰۵۱۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و شورای مدیران سپاه شاهرود در راستای برنامه های سرکشی از پایگاه های بسیج روستایی و عشایری شهرستان شاهرود از پایگاه های بسیج یاسین و شهید هاشمی نژاد روستای قلعه آقا عبدالله و سوده و امام علی(ع) روستای نمدمال سرکشی نمودند.

در این سرکشی ها که فرماندهان حوزه های بسیج جامعه زنان زینب کبری(س) و بسیج روستایی عشایری کربلا نیز حضور داشتند، فرماندهی و شورای مدیران از نزدیک با فعالیت پایگاه های بسیج آشنا شده و جلسات تخصصی با رده های مشابهه در پایگاه ها در راستای توجیه و اجرای بهتر برنامه های سازمان بسیج برگزار نمودند.

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در جمع شورای پایگاه های بسیج این روستاها با بیان اینکه بسیج حافظ ارزش های انقلاب و اسلام است اظهار کرد: باید بسیجیان ما نمونه کامل یک بسیجی در ابعاد مختلف باشند و با رفتار و اخلاق و ظاهر خود فرهنگ بسیجی و اسلام ناب را در جامعه ترویج نمایند.

وی افزود: برنامه های بسیج در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و سبک زندگی الهی می باشد و باید پایگاه های بسیج به موضوعات مورد تاکید در برنامه های ابلاغی پایگاه ها که در راستای موضوعات تربیتی معرفتی بصیرتی و مهارتی است توجه نمایند.

دامغانی تصریح کرد: توجه به نظام صالحین و امر به معروف و نهی از منکر و اقتصاد مقاومتی در پایگاه ها و ترویج آن در بین بسیجیان و تعمیم به جامعه جزو اولویت های کاری بسیج است و باید بدان دقت کافی شود.

در این سرکشی ها فرماندهان پایگاه های بسیج گزارشی از فعالیت های انجام شده در سطح پایگاه ها در راستای برنامه ها و اهداف بسیج ارائه نمودند و بر تلاش در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و توجه به اثرگذاری برنامه ها تاکید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها