در مراسم افتتاح بیمارستان صحرایی بخش زالیان شازند مطرح شد
فرمانده سپاه روح‌الله گفت: خنداب، شازند و خمین در استان مرکزی به عنوان سه منطقه محروم برای انجام رسالت محرومیت‌زدایی و سازندگی از سوی سپاه شناسایی شده‌اند.
کد خبر: ۸۷۴۰۵۰۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی صبح امروز در مراسم افتتاح دومین بیمارستان صحرایی در بخش زالیان شازند با اشاره به رسالت سپاه و بسیج در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف کشور گفت: ارائه خدمات در عرصه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی از سوی سپاه در مناطق محروم نشان می‌دهد که پیکره سپاه تنها دفاع از انقلاب و نظام نیست بلکه خدمت بی‌شائبه به مردم نیز از دیگر اقدامات این نهاد انقلابی است.

وی افزود: حضور در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی، یکی از ده‌ها و بلکه صدها موضوعی است که از همان ابتدا در دستور کار بسیج قرار داشته و امروزه هم فعالیت در این عرصه‌ها در ردیف مهمترین مأموریت‌های سپاه و بسیج قرار دارد.

فرمانده سپاه روح‌الله محرومیت‌زدایی را در رأس شعارهای نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: سپاه پاسداران با ایجاد بیمارستان‌های صحرایی گام بزرگی در راستای رفاه حال محرومان برداشته است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با اشاره به آمادگی سپاه برای کمک به مظلومین و محرومین گفت: سپاه نهادی مردمی است که در حمایت از مظلومین و محرومین در هر زمانی آماده است و با تمام قدرت برای تحقق خواست رهبری به پیش می‌رود.

وی حضور مسئولین در مناطق محروم را مایه برکت دانست و گفت: حضور مسئولین در مناطق محروم باعث دیده شدن این مناطق می‌شود، ارائه خدمات در این مناطق و کمک رسانی به محرومین موجب برکات بسیاری است؛ نیروی پاسداران به عنوان نیروی متعهد زمان و مکان نمی‌شناسند و با بهره‌گیری از نیروی ایمان و روحیه بالای خدمت رسانی به دنبال مشکلات مردم هستند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با اشاره به فعالیت سپاه در راستای کمک به مناطق محروم گفت: امسال سپاه برای محرومیت‌زدایی به برخی از نقاط نگاه ویژه دارد و برای عمل به این ماموریت خود نیز یک‌صد نقطه در سطح کشور را شناسایی کرده که در این راستا خنداب، شازند و خمین به عنوان مناطق محروم استان برای انجام این رسالت در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: دهستان زالیان و مالمیر شهرستان شازند با ضریب محرومیت ۷ درصد یکی از این نقاط هستند؛ مجموعه فعالیتهای صورت گرفته در این مناطق شامل اقدامات زیرساختی، بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی و معیشت و اشتغال در این طرح مد نظر هستند که کارگروه‌های مربوطه تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای اجرا در نظر گرفته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات