خبرهای داغ:
معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی خبرداد
معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: به مناسبت روز عرفه و روزبرائت از مشرکین یکشنبه 21 شهریورماه استان میزبان سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۴۰۴۵۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶



مهدی رحیم آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن روز عرفه یکشنبه ۲۱ شهریورماه خراسان جنوبی میزبان سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پیکر مطهر این شهیدان والامقام به وسیله هواپیما ساعت ۱۱ صبح روز یک شنبه ۲۱ شهریورماه وارد فرودگاه بیرجند خواهدشد، افزود: قرار است مراسم برائت از مشرکین با حضور این شهدا در شهرستانهی بیرجند، قاین و طبس برگزار شود.

معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه با حضور شهدا در مراسم دعای عرفه به دنبال سه هدف عالی هستیم، گفت: انتقال پیام استکبار ستیزی شهداء، اعلام برائت از اقدامات ظالمانه عربستان و استکبار جهانی و اعلام انزجار عمومی از اقدامات بی شرمانه استکبار است.

رحیم آبادی با بیان اینکه با توجه به اینکه امسال مردم ایران از حضور در حج ابراهیمی محروم شدند،عنوان کرد: مراسم برائت از مشرکین با حضور پرشور مردم سراسر استان برگزار می شود و این مراسم درمرکز استان با حضور خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای منا در حسنیه جماران برگزار خواهد شد

وی با بیان اینکه در این مراسم پیام امام خامنه ای(حفظه الله) در خصوص حج امسال قرائت خواهدشد، افزود: سخنرانی، قرائت دعای عرفه از دیگر برنامه های این مراسم روح بخش و استکبار ستیز خواهد بود.

معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی عنوان کرد: محور اصلی این مراسم انتقام از آل سعود، ازادی قدس شریف همراه با برائت از استکبار خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیکر این سه شهید گمنام بعد از بعد از برگزاری مراسم برائت از مشرکین به تهران منتقل خواهد شد، گفت: هنوزکار شناسایی 104 شهید تازه تفحص شده انجام نشده است این شهدای عزیز برای کار شناسایی به تهران منتقل خواهد شد.

رحیم آبادی یادآورشد: حضور این سه شهیدگمنام در استان فقط برای جلسه دعای عرفه و استکبار ستیز می باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها