نماینده سابق مجلس در گفت و گو با «بسیج»:
محمد اسماعیلی گفت: آل سعود در برگزاری حج امسال نیز سخت گیری‎هایی را نسبت به حجاج صورت داده که تمامی اقدامات این رژیم نشان می‏‎دهد که آل سعود لیاقت اداره حرمین شرفین را ندارد.
کد خبر: ۸۷۴۰۴۳۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲
محمد اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به پیام امام خامنه‎ای به کنگره عظیم حج عنوان کرد: آنچه که اهمیت این پیام را نشان می‎دهد؛ موضوعی است که ایشان خطاب به مسلمانان چه ملت‎ها و دولت‎های مسلمان بیان فرمودند که آنها شناخت درستی از آل سعود ندارند و همین موجب شده تا امروز هم حج دچار مشکل شود و هم مسلمانان با مشکلات متعددی روبرو شوند.

اسماعیلی در ادامه تصریح کرد: امروز هر اتفاقی را در منطقه شاهد هستیم آل سعود مستقیم یا غیر مستقیم در آن نقش دارد؛ چه در تقویت تروریسم منطقه و چه در اتفاقات دیگر منطقه و به عبارتی دیگر آل سعود  تامین کننده منافع صهیونیست و امریکا در منطقه است اما مسلمانان همچنان در غفلت به سر می‎برند.

وی تاکید کرد: مسلمانان جهان بایستی آل سعود را که یک رژیم متجاوز و خونریز است بشناسند و با او برخورد و تکلیف خود را با این رژیم روشن کنند.

نماینده سابق مجلس در خاتمه با اشاره به فاجعه منا و حادثه جرثقیل در مراسم حج سال گذشته خاطرنشان کرد: آل سعود در برگزاری حج امسال نیز سخت گیری‎هایی را نسبت به حجاج صورت داده که تمامی اقدامات این رژیم نشان می‏‎دهد که آل سعود لیاقت اداره حرمین شرفین را ندارد.
ارسال نظرات