خبرهای داغ:
رئیس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان استان قم مطرح کرد
رئیس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان استان قم از برگزاری دومین جشنواره لوازم التحریر اسلامی- ایرانی در آستانه بازگشایی مدارس به مدت ۲۰ روز خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۰۳۷۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
برگزاری دومین جشنواره لوازم التحریر اسلامی- ایرانی در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حمید خرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در قم، از برگزاری دومین جشنواره لوازم التحریر اسلامی- ایرانی در آستانه بازگشایی مدارس در استان قم خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با 140 غرفه توسط تولیدکنندگان لوازم التحریر و نوشت افزار در مجتمع ناشران از 15 شهریور لغایت 5 مهرماه به مدت 20 روز آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

رئیس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان استان قم با بیان اینکه این نمایشگاه همه روزه از ساعت 9 تا 14 و عصرها از ساعت 17 تا 23 آماده بازدید علاقه‌مندان است، افزود: برگزاری جنگ شادی، مسابقات کتابخوانی، غرفه‌های کانون پرورش فکری کودکان، کارگاه‌های گل‌بازی، اوریگامی، نقاشی و بلوک‌های چوبی از جمله برنامه‌های جانبی این جشنواره است.

مدیر دومین جشنواره لوازم التحریر اسلامی- ایرانی همچنین از برگزاری کارگاه‌های آموزشی بازی‌های فکری در این جشنواره خبر داد و تصریح کرد: در این برنامه کارشناسان برجسته در حوزه بازی‌های فکری بهترین روش انجام استراتژیک بازی‌های فکری را به کودکان و نوجوانان می‌آموزند.

وی کارگاه‌های کتاب و کتابخوانی، اتاق بازی، مسابقات فکری و نقاشی را از دیگر برنامه‌های آموزشی این جشنواره برشمرد و عنوان کرد: عرضه کتب درسی مدارس، دانشگاهی، کمک آموزشی و کنکوری نیز در این نمایشگاه مورد توجه بوده است.

خرمی با اشاره به تخفیف‌های درنظر گرفته شده برای محصولات این جشنواره ادامه داد: کتب درسی و لوازم التحریر تعاونی بر اساس نرخ‌های مصوب دولتی و ثابت است اما در بخش لوازم التحریر و کتب کمک آمورشی تلاش شده نسبت به هزینه‌های بازار تخفیف ویژه‌ای در این زمینه برای بازدیدکنندگان لحاظ شود.

رئیس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان استان قم با اشاره به اینکه بنیاد خیریه باران که ویژه اعضای اتحادیه ناشران است منافع حاصل از این نمایشگاه را صرف کودکان بی بضاعت می‌کنند، خاطرنشان کرد: انجمن هموفیلی استان نیز غرفه‌ای در این نمایشگاه دارد که مردم می‌توانند هدایای خود را برای کمک بیماران هموفیلی به این غرفه ارائه کنند.
ارسال نظرات