خبرهای داغ:
رئیس سابق فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال اظهارات توهین آمیز نادرقاضی پور در مورد نمایندگان زن مجلس شکایتی تنظیم و به دادستانی ارائه شد که امروز اولین جلسه رسیدگی به این پرونده در دادسرای کارکنان دولت برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۰۳۷۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
خبرگزاری فارس: رسیدگی به شکایت نمایندگان زن مجلس از قاضی پور در دادسرا به جریان افتاد

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشورخبرگزاری بسیج، فاطمه رهبر در گفت‌و گو با خبرنگار  خبرگزاری فارس گفت: در اسفندماه سال گذشته آقای قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس اظهاراتی داشتند که برخی از آن اظهارات توهین به تمام نمایندگان زن مجلس پس از انقلاب بود، در همان زمان بنده و تعدادی از نماینده‌ها شکایتی را تنظیم و به دادستان تهران ارائه کردیم.

وی ادامه داد: بازپرس شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت قراری را برای بنده مشخص کردند که امروز صبح حضور پیدا کردم و با ارائه مستندات و ادله پرونده مفتوح شد، طی این شکایت ما خواهان رسیدگی و برخورد قضایی با آقای نادر قاضی پور شدیم تا مطابق قانون برخورد لازم صورت بگیرد.

این نماینده سابق مجلس اظهار داشت: اگر آحاد مردم جرمی مرتکب شوند چگونه دادگاه با آنها برخورد می‌کند ما همین را از بازپرس شعبه درخواست کردیم، دلایل برای پیگیری کافی است و به نظر می‌آید توهینی که آقای قاضی پور نسبت به خانم‌ها داشتند از مصادیق بارز جرم محسوب می‌شود.

ارسال نظرات