فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: جلب رضایت مردم نیز یکی دیگر از وظایف دولت و جمهوری اسلامی بوده و قوانین باید در چارچوب رضایت مردم تنظیم و تدوین شود.
کد خبر: ۸۷۴۰۳۶۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سپاه نیوز؛ سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین که در حسینیه شهید مطهری برگزار شد اظهار داشت: فصل مشترک جامعه جمهوری اسلامی انقلابی بودن و داشتن نگاه انقلابی بوده و همه باید تلاش کنند تا انقلاب مسیر تعیین شده را طی کند.

وی افزود: یکی از آرمان‌های رهبری، تقویت مسائل فرهنگی و تربیتی بوده و برای تحقق این آرمان صالح بودن کارگزاران در امور تربیتی نقش مهمی دارد.

سر دار شاهرخی عنوان کرد: کارگزار باید خود صالح باشد تا شاهد جامعه با عطر و بوی الهی داشته باشیم و تا این موضوع محقق نشود نمی‌توانیم جامعه اسلامی و انقلابی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نگاه فرد و جامعه نیز باید اسلامی باشد تصریح کرد: برای تحقق این آرمان اولین اصل صالح بودن کارگزاران بوده چرا که کارگزاران باید انسان‌هایی صالح پرورش دهند و تا خود صالح نباشند نمی‌توان انتظار جامعه الهی داشته باشیم.

سردار شاهرخی با اشاره به اینکه برای رسیدن به این اهداف تمام نهادها و مجموعه‌ها باید همکاری لازم را داشته باشند اظهار داشت: تمام نهاد و مجموعه‌های حاکمیتی برای رسیدن به جامعه الهی باید همکاری لازم را داشته باشند چرا که این یک مهم وظیفه همگانی است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری باید بر پایه قوانین اسلامی اداره شود عنوان کرد: رهبر انقلاب اسلامی را می‌توان به عنوان یکی از  عادل‌ترین افراد جامعه نام برد.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: جلب رضایت مردم نیز یکی دیگر از وظایف دولت و جمهوری اسلامی بوده و قوانین باید در چارچوب رضایت مردم تنظیم و تدوین شود.

وی با اشاره به اینکه جلب رضایت مردم نباید به هر قیمتی ایجاد شود افزود: همان‌طور که صلح و دوستی نباید به هر قیمتی ایجاد شود رضایت مردم نیز نباید به هر نحوی صورت گیرد و مسئولان باید براساس قوانین و مقررات اقدام کنند.
ارسال نظرات