خبرهای داغ:
مدیر موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی خبر داد

انتشار کتاب خاطرات حضور رهبر معظم انقلاب در زلزله سال 1347 در فردوس

مدیر موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در مشهد مقدس، گفت: از تمام کسانی که از سال 47 عکس فیلم ویا خاطره ای از حضور رهبری درامداد رسانی به زلزله زدگان دارندخواهشمندیم تا در چاپ ونشر این کتاب مارا یاری کنند تا بتوانیم مجموعه ای غنی و پربارتر ارائه دهیم.
کد خبر: ۸۷۴۰۳۵۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، رضا خوراکیان در مراسم روز فرهنگ فردوس از انتشارکتاب خاطرات حضورمقام معظم رهبری در سال 47 در فردوس خبرداد .
 
وی گفت:  به دنبال وقوع زلزله دلخراش سال 1347 فردوس و حضور آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و همچنین جمعی از روحانیون مشهد مقدس برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان، موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی مجموعه اسناد و خاطرات مرتبط با حضور معظم‌له در این حادثه را تدوین و در قالب کتابی با همین عنوان منتشر می‌کند.

خوراکیان در ادامه گفت: از تمام کسانی که از سال 47 عکس فیلم ویا خاطره ای از حضور رهبری درامداد رسانی به زلزله زدگان دارندخواهشمندیم تا در چاپ ونشر این کتاب مارا یاری کنند تا بتوانیم مجموعه ای غنی و پربارتر ارائه دهیم.

وی افزود: کتاب خاطرات رهبر معظم انقلاب از زلزله سال 1347 فردوس همزمان با نمایشگاه کتاب تهران در اردیبهشت‎‌ماه سال 1396 منتشر می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها