خبرهای داغ:
در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) مطرح شد:
امام جمعه قزوین در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) اظهار کرد: برخی قدرت ها در حرف می گویند که مخالف ما با تروریست مخالفیم ولی در عمل دست به جنایت های زیادی می‌زنند.
کد خبر: ۸۷۴۰۲۶۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهر قزوین  در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین که در حسینیه شهید مطهری سپاه برگزار شد، اظهار کرد: امام علی (ع) بیان می‌کنند که فتنه‌ها از پیروی انسان از هواهای نفسانی آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: آن‌هایی که از هواهای نفسانی پیروی می‌کنند در نهایت برای رسیدن به مقاصد دنیایی دست به حیله، نیرنگ و ریا می‌زنند تا به آن مقصد شیطانی دست پیدا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: امیر مؤمنان (ع) در ادامه می‌فرمایند آن‌ها برای رسیدن به اهداف شیطانی خود دست به بدعت می‌زنند و چیزهایی را به دین نسبت می‌دهند و وقتی که فتنه شکل می‌گیرد، عده‌ای با عده‌ای دیگر همراهی می‌کنند و گروهی را تشکل می‌دهند تا به هواهای نفسانی خود دست پیدا کنند.

امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: طبق فرمایش آن حضرت، برخی‌ها برای دست‌یابی به هواهای نفسانی خود، حق را با بخشی از باطل می‌آمیزند و مردم را در فهم حق و باطل دچار اشتباه می‌کنند و امروز شاهدیم که برخی از قدرت‌ها که در حرف می‌گویند ما با تروریست مخالفیم، در عمل دست به جنایت‌های زیادی می‌زنند.

وی اذعان کرد: در این میان مؤمنان کسانی هستند که شیطان با هیچ راهکاری نمی‌تواند آن‌ها را از مسیر درست منحرف کرده و بر آن‌ها مستولی شود.

حجت الاسلام عابدینی در خاتمه بیان کرد: آن کسانی که با ما سر دوستی دارند و عهد و پیمان بسته‌اند، نجات می‌یابند و نجات یافتگان با شیطان سرو کاری نخواهند داشت.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها