مدیر کارخانه تولید ترشیجات و شوریجات « سیمره » دره شهر با خود اتکایی و سرمایه گذاری شخصی و صرف کردن فعل خواستن توانستن است توانسته در مدت ۵ سال فعالیت خود به کارآفرین نمونه در سطح استان و کشور تبدیل شود.
کد خبر: ۸۷۴۰۲۵۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

خبرگزاری بسیج؛ حمید شکری مدیر شرکت « سیمره » دره شهر در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دره شهر گفت: با توکل بر خدا و با عزم و اراده راسخ و با توجه به ظرفیت های کشاورزی شهرستان دره شهر در راستای کمک به تولید و اقتصاد کشور و فرآوری محصولات کشاورزی شهرستان اقدام به راه اندازی و تأسیس این شرکت نمودم.
شکری گفت: در این شرکت ۵۰ مدل ترشیجات و شوریجات فرآوری و بسته بندی می شود و به بازارهای داخلی و خارجی از جمله؛ استرالیا، کویت، عراق، کانادا، ایتالیا و آلمان صادر می شود.
وی میزان تولید و فروش روزانه شرکت را ۱۲ تا ۱۵ هزار شیشه در روز و ۱/۵ میلیون شیشه در سال اعلام کرد.
جوان کارآفرین نمونه استان ایلام همچنین گفت:شرکت تولیدی « سیمره » در راستای اشتغالزایی هم توانسته کمک خوبی به مردم شهرستان دره شهر بکند به طوری که تعداد ۵۰ نفر به صورت مستقیم مشغول کار و تلاش می باشند.
شکری در ادامه افزود: از اول سال جاری تا کنون ۴۵۰ هزار دلار صادرات داشته ایم که معمولا تا پایان سال گردش مالی شرکت به ۱۵۰ میلیاد ریال می رسد.
این جوان خوش فکر و کارآفرین دره شهری توانسته تا کنون عناوینی چون؛ صادرکننده نمونه استان _ تولید کننده نمونه استان _ جوان کارآفرین نمونه استان و معرفی به عنوان چهره ماندگار صنعت استان را در کارنامه فعالیت ۵ ساله خود کسب کند.
شرکت تولیدی « سیمره » واقع در شهرک صنعتی دره شهر_ کیلومتر ۱۲ جاده دره شهر _ پلدختر قرار دارد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار