کرمانشاه - امام جماعت اهل سنت در جمع بسیجیان :

پیروی از ولایت فقیه ایران اسلامی رادرمنطقه مقتدر کرده است

امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب (استان کرمانشاه) باتاکید برلزوم اتحاد وبرادری جوامع اسلامی گفت: پیروی از ولایت فقیه ایران اسلامی رادرمنطقه مقتدر کرده است.
کد خبر: ۸۷۴۰۱۷۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، امام جماعت اهل سنت در سلسله نشست های بصیرت افزایی در جمع بسیجیان و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: پیروی از خط ولایت فقیه و دستورات رهبر فرزانه انقلاب موجبات تبدیل ایران به چنین قطب قدرتمندی در جهان را فراهم کرده است.

وی افزود: دشمن با هدف ایجاد تفرقه در بین شیعیان و اهل سنت قصد نفوذ در ارکان ملت بزرگ ایران اسلامی را دارد اما ملت بزرگ ایران با حضور همیشه سبز در صحنه در مقابل توطئه های دشمن ایستادگی می کنند.

ملارشید ثنایی با تاکید بر دوری جستن از تفرقه و پرداختن به وحدت دربین مسلمانان بیان کرد: تفرقه موجب منحرف شدن مومنین از مسیر اصلی و خروج مسلمانان از اسلام می شود.

 وی درادامه اظهار داشت: انقلاب اسلامی در سلسله اهداف انبیاء الهی در صدد برقراری عدالت و ایمان و نیکی است که به همین دلیل و برای پیشگیری از این امر شاهد صف آرایی های بیشمار دشمنان در مقابل این انقلاب هستیم .

تصاویر خبر در ادامه ...

انتهای پیام/گ


ارسال نظرات
آخرین اخبار