خراسان رضوی ، امام جمعه نیشابور در دیدار با بسیجیان:
امام جمعه جدید نیشابور پس از دیدار با فرماندار به دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابوررفت و دراین دیدار گفت: رسالت همه تبیین منویات مقام معظم رهبری است .
کد خبر: ۸۷۴۰۱۷۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، 

و به نقل ازسپاه امام رضا(ع)خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی امام جمعه جدید نیشابور پس از دیدار با فرمانداربه دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور رفت و از فعالیتهای فرهنگی وهنری این نهاد انقلابی تقدیرکرد.

 وی در این دیدار تاکید کرد: بردران سپاه برادان ارشد ما هستند و ما خودمان را جزء خانواده سپاه می دانیم امیدواریم درخدمت شما برادران مومن ولایتمدار و انقلابی بتوانیم رسالت اصلی که تبیین منویات مقام معظم رهبری است را انجام دهیم .

وی درادامه و پس از دیدار با فرمانده بسیج نیشابوربه همراه مسئول دفترش از نمایشگاه " شکوفه های آسمانی "بازدید کرد ، در این بازدید فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا(ع)، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، مسئول سازمان تبلیغات اسلامی، مسئولین فرهنگسرای سیمرغ وسازمان فرهنگی ورزشی شهرداری وی را همراهی کردند و از طلبه های جوانی که این فضا را ایجاد کردند تشکر و از آنهاخواست تا این نمایشگاه را درفضای وسیع تری ایجاد نمایند

تصاویر کامل خبر در ادامه ...

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات