کوشکی در گفت و گو با «بسیج»:
کوشکی گفت: حتی اگر بخواهیم برجام را از منظر افرادی مانند اقای عراقچی ببینیم باز باید بگوئیم که برجام اگر موفقیتی هم داشته است صرفا بر روی کاغذ بوده است و عزت آن نیز کاغذی بوده است.
کد خبر: ۸۷۴۰۱۶۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷

محمد صادق کوشکی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به سخنان برخی از مسئولان مبنی بر اینکه برجام برای ایران عزت آورده است گفت: حتی اگر بخواهیم برجام را از منظر افرادی مانند اقای عراقچی ببینیم باز باید بگوئیم که برجام اگر موفقیتی هم داشته است صرفا بر روی کاغذ بوده است و عزت آن نیز کاغذی بوده است.

وی با اشاره به اینکه قرار بود برجام برای ایرانی ها شان و اعتبار بیاورد اما در همین مدت ما شاهد سقوط چشم گیر ارزش پاسپورت های ایرانی هستیم، افزود: مسئولان باید پاسخ دهند که چه طور عزت و شان بین المللی ایران به وسیله برجام افزایش یافته اما عزت و احترام به پاسپورت ایرانی ها در همین مدت سقوط کرده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه انتظار ما این است که سخنان مسئولان کشور مبتنی بر واقعیت های موجود باشد، خاطرنشان کرد: برجام یک اتفاق کاغذی است و آثار و ثمرات آنها نیز همچنان روی کاغذ است.


ارسال نظرات