مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت اراک
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: عشق به ولایت‌فقیه مشق عاشقی مهدی(عج) است و بی‌عشق ولایت نتوان عاشق مهدی(عج) شد.
کد خبر: ۸۷۴۰۰۹۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی در جمع هیئت عاشقان ولایت که با حضور شوراهای پایگاه‌ها و سرحلقه‌های صالحین در حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی سپاه ناحیه مقاومت اراک برگزار شد با اشاره به چهار دلیل برای زندگی گفت: ایمان اولین موردی است که باید مد نظر داشته باشیم و باید در همه حال مراقب رفتار و اعمالمان باشیم و تزکیه نفس را فراموش نکنیم.

وی عامل دیگر را احاطه داشتن بر مسائل دینی و علمی دانست و گفت: می بایست بسیجیان با برگزاری جلسات معنوی از جمله محافل قرآن و معرفتی مانند کلاس های اعتقادی به دنبال آن باشند که آموزه های علمی، فکری و روشنگری خود را افزایش دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت اراک با اشاره به سومین عامل مهم برای حیات گفت: مورد سومی که همه بسیجیان بخصوص نسل جوان باید به آن اهتمام داشته باشند انجام عمل صالح است.

حجت‌الاسلام عبدی با اشاره به این آیه از سوره عصر(ان الذین آمنو و عملو الصاحات) گفت: سوالی که روز قیامت پرسیده می شود از میزان عمل صالحی است که انجام داده ایم .

وی در ادامه افزود: مورد آخری که بایستی به آن توجه داشته باشیم نشر معارف دینی است؛ بایستی مسائل و آموزه هایی را که فراگرفته‌اید به دیگران نیز بیاموزید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: اگر حتی یک نفر را به راه راست هدایت کنید، توانسته اید رضایت خدا و امام زمان (عج) کسب نمائید.

حجت‌الاسلام عبدی به خصومت دیرینه استکبار با نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام اسلامی برای ضربه زدن به نظام هر تلاشی و ترفندی را به کار بستند و تحریم‌های خود را علیه ملت ایران به کار بستند تا نظام را تضعیف کنند ولی خوشبختانه موفق نشدند.

وی افزود: با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای که علیه نظام اسلامی به کار بسته‌اند ولی شاهدیم که هوشمندانه در بخش امکانات دریافت امواج ماهواره، اینترنت، گوشی‌های موبایل، مشروبات الکی، مواد مخدر ما را شامل تحریم نکردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات