خبرهای داغ:
معاون اسبق سیاسی سپاه اصفهان گفت: از نمایندگان مجلس توقع داریم در قراردادهای نفتی و توافق FATF نظارت استصوابی اعمال کنند و معتقد هستیم باید قوی‌تر عمل کرده و جلوی این قراردادهای استعماری را بگیرند.
کد خبر: ۸۷۴۰۰۴۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان محمود معلمی امروز با اشاره به عواقب توافق اظهار کرد: مفاد این توافق را که خواندیم متوجه شدیم چند بند آن در زمینهٔ خود تحریمی است و به این معنا است که بانک‌های خودمان نیز موظف به اجرای این قانون تحریم‌ها خواهند بود که اقدام دو بانک سپه و ملت نیز در این راستا انجام شد.

معاون اسبق سیاسی سپاه اصفهان گفت: برخی بانک‌ها به سمتی می‌روند که نهادهای مورد تحریم دشمن را آن‌ها نیز تحریم کنند و این نهادها نتوانند با بانک‌های خودمان ارتباط بگیرند.

معلمی تصریح کرد: از اقدامات و رفتارهای آقایان این‌گونه برمی‌آید که یا غافل‌اند و یا دانسته این کار را انجام می‌دهند و خوش‌بینانه‌ترین حالت این هست که آقایان غافل‌اند و متاسفانه برخی مشاوران دانسته مسیر را به سمتی می‌برند که هفت مرحله برجام انجام شود.

وی ادامه داد: این قرارداد ما را به سمتی می‌برد که اطلاعات محرمانه خودمان در زمینهٔ منابعی که مورد واسطه ما برای کمک به حزب‌الله هستند را با دست خودمان افشا کنیم و سپس برخورد صورت بگیرد.

معاون اسبق سیاسی سپاه اصفهان اظهار کرد: معتقدیم مجلس به‌ عنوان قوه‌ای که در رأس امور است باید در برابر چنین اقداماتی ایستادگی کند چراکه این شعار بدون عمل معنا ندارد.

معلمی عنوان کرد: از نمایندگان مجلس توقع داریم در قراردادهای نفتی و توافق FATF نظارت استصوابی اعمال کنند و معتقد هستیم باید قوی‌تر عمل کرده و جلوی این قراردادهای استعماری را بگیرند.

وی با اشاره به نامه دو بانک سپه و ملت به قرارگاه خاتم‌الانبیا به‌ منظور قطع ارتباط مالی، بیان کرد: آقای هاشمی اخیراً حرف‌های را به زبان‌آورد که آبروی خودش را هم برد.

معاون اسبق سیاسی سپاه اصفهانجانشین اسبق اداره کل سیاسی سپاه اضافه کرد: آقای هاشمی گفته بود پیشرفت کشوری مثل آلمان به این دلیل بود که از بودجه نظامی خودش کاسته و به بودجه اقتصادی افزوده است؛ در صورتی‌ که این حرف آبروی خود هاشمی را برد چراکه آلمان در حال حاضر هشتمین قدرت برتر نظامی جهان است.

معلمی ادامه داد: این صحبت‌های هاشمی و همچنین کاهش بودجه دفاعی کشور در لایحه برنامه ششم توسعه با آن تفکری که آمریکایی‌ها برای کاهش توان نظامی و دفاعی کشور ما دارند تقریباً یکی است و نشان از یک همراهی این افراد با بیگانگان است.

وی تصریح کرد: هرکسی که الفبای سیاسی را بداند متوجه خواهد شد که یک هماهنگی با داخل و خارج درزمینهٔ کاهش قدرت دفاعی و نظامی ما وجود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها