خبرهای داغ:

هدف از کار فرهنگی برطرف کردن دغدغه های رهبر انقلاب است

خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه امام حسن مجتبی(ع) سپاه غدیر تبریز با بیان اینکه فرهنگ عمومی ما در سال های اخیر دستخوش نابسامانی های فراوان شده، گفت: هدف از کار فرهنگی برطرف کردن دغدغه های رهبر انقلاب در بحث فرهنگ است.
کد خبر: ۸۷۴۰۰۰۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد جلیل پور با تاکید به اینکه نابسامانی در حوزه فرهنگ بیش از هر چیزی ریشه در ناآگاهی دارد، کار فرهنگی را از اولویت های فعالیت های این حوزه دانست.

وی برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله سرداران شهید منطقه مارالان، نشست های سیاسی و بصیرت افزایی، آیین هیئت عاشقان ولایت در مسجد آیت الله شهیدی، سلسله نشست های مشاوره گروهی ویژه فعالان فرهنگی و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان را تنها گوشه ای از فعالیت های فرهنگی این حوزه در سه ماهه دوم امسال برشمرد.

جلیل پور احیای سنت امر به معروف و نهی از منکر در حوزه فرهنگ را پشتوانه محکمی برای اهداف اسلامی عنوان و بیان کرد: رویکرد مسئولان در این عرصه باید مبتنی بر استفاده از نقد و نظر کسانی باشد که به علت ارتباط دائمی و مستمر با مسائل فرهنگی، آسیب ها و ضعف های آن را می شناسند و می توانند به مسئولان در رسیدن به نتیجه مطلوب کمک کنند.

وی از برگزاری برنامه های وسیع فرهنگی در طول سال در حوزه امام حسن مجتبی(ع) و پایگاه های تابعه خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با برگزاری چنین برنامه های، بتوان گوشه ای از دغدغه رهبری را در عرصه فرهنگی برطرف کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها