علی ملک پور، هدف و رویکرد اصلی در پرداخت تسهیلات به مددجویان را خودکفا کردن آنها و ایجاد اشتغال دانست.
کد خبر: ۸۷۳۹۸۸۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در دیدار با مدیرعامل بانک ملت چهارمحال و بختیاری گفت: در سال ٩٤ با تعامل مطلوبی که با بانک ملت برقرار شد بیش از ۴۹ میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال تسهیلات به حدود ۳۷۵ خانواده پرداخت شد که با تسهیلات اعطائی نسبت به راه اندازی کارگاه های خود اشتغالی کوچک اقدام شده است.

علی ملک پور به رویکرد جدید کمیته امداد اشاره و افزود: وام های قرض الحسنه پرداختی از سوی بانک ها در راستای اقتصاد مقاومتی اجرا شده که برای فقرزدایی و ایجاد اشتغال مصرف می شود و جا دارد از بانک ملت تشکر کرد.

وی تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد را شامل مشاغل دامداری، کشاورزی، حمل و نقل و صنایع دستی عنوان کرد و یادآور شد: تسهیلات بانک ها با هدف توانمند سازی افراد تحت پوشش پرداخت می شود که از تحت حمایت کمیته امداد خارج شده و زمینه اشتغال را برای دیگران نیز فراهم آورند.

مدیر عامل بانک ملت نیز در این دیدار از فعالیت های سازنده کمیته امداد در فقرزدایی تشکر کرد و افزود: هدف این بانک از پرداخت تسهیلات رونق بخشی به بخش های واقعی اقتصاد است و در سال ٩٥ نیز افزایش اشتغال برای مدد جویان کمیته امداد را مد نظر قرار داده ایم.

ابراهیم کیارش با بیان اینکه بیش از ۸۹ درصد تسهیلات به مددجویان معرفی شده پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: هدف و رویکرد اصلی بانک ملت در پرداخت تسهیلات به مددجویان، خودکفا کردن آنها و ایجاد اشتغال است که میزان پرداختی این تسهیلات در سال جاری ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خواهد بود.

وی به پرداخت هزینه های اکرام ایتام در مدت ۲۴ ساعت نیز اشاره کرد و گفت: افتتاح حساب های ایتام و راه اندازی طرح اکرام ایتام در بانک ملت منشأ خیر و برکت بوده و این بانک آمادگی همکاری در همه امور با کمیته امداد امام خمینی(ره) را دارد.

کیارش با بیان اینکه، کمیته امداد نهادی انقلابی و مردمی است؛ این عملکرد مثبت اشتغال زایی را نتیجه تعامل مناسب کمیته امداد و بانک ملت، پرهیز از هرگونه حواشی و تمرکز بر شعار سال، " اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" در استان دانست.

ارسال نظرات