مسئول بوستان سلامت محله شهرک ولیعصر(عج) شاهرودگفت: در راستای برگزاری اختتامیه بوستان سلامت محله شهرک ولیعصر(عج) شاهرود مسابقه فرمانده برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۳۹۸۸۳
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
مهدی نعمتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری اختتامیه بوستان سلامت محله در پارک شهرک ولیعصر(عج) شاهرود اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده تلاش داریم مسابقه ای تحت عنوان(فرمانده) را در قالب اختتامیه بوستان سلامت محله شهرک ولیعصر(عج) به مدت یک هفته اجرا نماییم.

وی افزود: این مسابقه الهام گرفته از مستند مسابقه(فرمانده) شبکه افق سیماست که در آن با توجه به برنامه ریزی انجام شده هر شب یک شرکت کننده حضور دارد که در بخش های مختلف امتیازات و زمان های مختلف کسب نموده و در پایان کسی که امتیاز بیشتری کسب کرده باشد برنده مسابقه در شب آخر اختتامیه خواهد بود.

مسئول بوستان سلامت محله شهرک ولیعصر(عج) با اشاره به مراحل این مسابقه گفت: عبور از تونل کش باف،عبور از منطقه سیم خاردار بصورت سینه خیز،حضور در حوضچه گل آلود آب و پیدا نمودن کلید صندوقچه و باز نمودن آن و انتخاب یک پاکت برای ادامه مسیر مسابقه که شاید سوال باشد یا پازل یا جورچین و در ادامه طناب زدن در مدت زمان مشخص با تعداد مشخص و عبور از نردبان سه متری و تست اعصاب از مراحل مسابقه فرمانده است.

وی تصریح کرد: در شب اختتامیه از نفرات برگریده تجلیل می شود و این نفرات نیز از قبل برای مسابقه ثبت نام کرده اند و در مسابقه حاضر می شوند.

نعمتی با بیان اینکه تلاش داریم آخرین برنامه بوستان سلامت محله قرائت دعای عرفه باشد گفت: تلاش داریم بعد از اختتامیه بوستان آخرین برنامه برگزاری دعای عرفه امام حسین(ع) در بوستان محله باشد که در این خصوص در حال هماهنگی با دستگاه های مربوطه هستیم.

وی با بیان اینکه در طول تابستان و ماه مبارک رمضان بوستان سلامت محله شهرک ولیعصر(عج) فعال بوده افزود: در طول این چند ماه برنامه های مختلف فرهنگی هنری ورزشی و آموزشی در بوستان اجرا شده و اهالی محله از این برنامه ها رضایت دارند و حتی درخواست های فراوانی داریم که بوستان سلامت در طول سال نیز برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها