خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه بسیج ناحیه دانشجویی قزوین:

با افزایش قدرت نظامی باید تهدیدی برای دشمنان به شمار آییم

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه بسیج ناحیه دانشجویی قزوین اذعان کرد:با افزایش قدرت نظامی علاوه بر دستیابی به قدرت پاسخگویی به تهدیدات دشمن، خود تهدیدی برای بدخواهان و استکبار جهانی خواهیم بود.
کد خبر: ۸۷۳۹۸۸۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

حجت‌الاسلام علی مصائبی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه دانشجویی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در ارتباط با دیدار اخیر مسئولان صنایع دفاع کشور با مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر افزایش توان و بنیه تهاجمی کشور علاوه بر تجهیز توان دفاعی اظهار کرد: ادوات و تجهیزات نظامی از مصادیق قدرت در دنیا و از ابزارهای بازدارنده می‌باشند.

وی با اشاره به وضعیت حساس کنونی کشور در دنیا تشریح کرد: با توجه به جنگ‌های اخیر در منطقه و خاورمیانه تهدیدهای متنوعی که از سوی استکبار جهانی متوجه کشور است، اگر کشور از لحاظ نظامی قدرتمند نباشد مجبور به عقب‌نشینی در برابر تهدیدات خواهد بود.

مصائبی در ادامه با نام بردن مصادیق قدرت در دنیای امروز تبیین کرد: در دنیای امروز کشور ها بدنبال بدست آوردن قدرت اول جهان هستند، بدیهی است این امر تنها با استفاده صحیح و هوشمندانه از ثروت و سرمایه‌های ملی و افزایش صنایع دفاعی محقق خواهد شد.

این مسئول ضمن اشاره به سخنان رهبری معظم خاطر نشان کرد: باید در توان موشکی و صنعت نظامی پیشرفت کنیم تا علاوه بر دستیابی به قدرت پاسخگویی به تهدیدات دشمن، خود تهدیدی برای بدخواهان و استکبار جهانی باشیم.

وی با یادآور شدن ادبیات رجال سیاسی کشور در خصوص عدم نیاز به افزایش قدرت نظامی کشور تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر افزایش قدرت نظامی کشور باید مسئولین و رجال سیاسی توجه داشته‌ باشند که هر چقدر توان نظامی ما افزایش یابد دشمن بیشتر احساس ضعف خواهد کرد.

مصائبی افزود: در صورتی که کشور از لحاظ صنایع دفاعی ضعیف شود دشمن احساس قدرت بیشتری خواهد کرد و تهدیدات خود را افزایش می‌دهد، حال آنکه می بینیم امروز هم با آگاهی از توان ما هر روز عنوان می‌کنند که گزینه نظامی را روز میز دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه بسیج ناحیه دانشجویی استان قزوین در خاتمه در خصوص پیوند صنعت و دانشگاه‌ها گفت: برای افزایش قدرت نظامی کشور باید از مراکز پژوهشی و تحقیقاتی و نخبگان داخلی از طریق پیوند با دانشگاه‌ها بهره برد و باید رویکرد دانشگاه‌های علوم نظامی به سمت تجهیز ادوات نظامی پیشرفته‌تر باشد.

1101/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار