فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد در گفتگو با "بسیج":

بسیج باید در حاشیه شهر به دنبال اسلامی کردن محتوا باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد بیان داشت: ما باید در حاشیه شهر به دنبال اسلامی کردن محتوا باشیم.
کد خبر: ۸۷۳۹۸۷۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
سرهنگ دوم پاسدار محمد مدرسی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در خراسان رضوي، در رابطه با سبک مدیریت در حاشیه شهر آن را مدیریت خدمتگزاری نامید و بیان داشت: با توجه به سخن امام خمینی (قدس سره) که فرمودند «مسئولین نظام باید به دنبال حکومت بر قلوب باشند نه حکومت بر ایران»، یکی از شیوه ها و مهمترین راه نفوذ به قلب مردم خدمت کردن صادقانه و بدون توقع است و اساسا شیوه مدیرت اسلامی بر محور خدمتگزاری به مردم است که این موجب رضایت خداوند متعال نیز می شود.

فرمانده ناحیه میثم افزود: با توجه به برنامه های تدارک دیده شده در حاشیه شهر مشهد و ناحیه میثم تمام برنامه های ناحیه بر مبنای خدمت و خدمتگزاری به قشر آسیب دیده جامعه می باشد و مدیران و فرماندهان بسیج در منطقه به دنبال خدمتگزاری به محرومین و خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست می باشند.

وی این سبک خدمت رسانی را برگرفته از الگوهای دفاع مقدس (که چه بسا تناسبی با تئوری های مدیریت جهان کنونی نداشته باشد)، معرفی نمود.

مدرسی با بیان اینکه ما باید در حاشیه شهر به دنبال اسلامی کردن محتوا باشیم، ادامه داد: این مهم به دست نمی آید مگر اینکه باور کنیم که خدمت گزاری خود جبهه وسیع و گسترده مبارزه با استکبار جهانی است.

فرمانده ناحیه میثم در پایان بیان داشت: مسئولیت پذیری و پاسخگویی به نیاز افراد و مردمی بودن و مردم داری و عشق و علاقه به مردم و همدردی با آنان باعث دلگرمی این قشر از جامعه که زحمات زیادی برای انقلاب متحمل شده اند می گردد و موجب حضور و مشارکت ایشان در صحنه های مهم انقلاب و تقویت مبانی و استحکام پایه های انقلاب خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار