با پايان مسابقات؛

ورزشكاران برتر سمنان در المپياد فرهنگي ورزشي بسيج كشور معرفي شد

با پايان مسابقات برترين ورزشكاران كاروان اعزامي سمنان به المپياد فرهنگي ورزشي بسيج كشور كه به ميزباني تبريز برگزار شد، معرفي شدند.
کد خبر: ۸۷۳۹۸۷۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
محمد شوقاني مسئول تربيت بدني سپاه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان اظهار داشت: المپياد فرهنگي ورزشي بسيج ورزش كشور در آذربايجان شرقي شهر تبريز برگزار شد و ورزشكاران سمنان نيز در رشته هاي تكواندو،‌ووشو، جودو،‌كاراته،‌تير و كمان و تيراندازي در قالب يك كاروان 50 نفر در اين مسابقات شركت كردند.

وي خاطرنشان كرد: كاروان سمنان در اين مسابقات در رشته تكواندو عنوان پنجمي را توسط آقاي محمد رستميان و دو مقام ششمي را توسط آقايان عليرضا معلماني‌ و سجاد نجفي به خود اختصاص داد.

مسئول تربيت بدني سپاه استان سمنان عنوان كرد: در رشته جودو سجاد مرادي حقيقي عنوان چهارمي و در رشته كاراته محمدامين رضواني مقام سوم و در رشته ووشو محمدعلي تقي پور عنوان پنجمي و عليرضا الماسي مقام سوم را از آن خود كردند.

شوقاني بيان داشت:‌در رشته تيراندازي علي شهروي در قسمت تپانچه بادي مقام دوم و علي جوادي در تفنگ بادي مقام سوم و همچنين اميد لگزايي در همين رشته مقام پنجمي اين دوره از مسابقات را از آن خود كردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار