درآمد میلیون‌ها دلاری ترامپ از معامله با سعودی‌ها/عربستان هوای هر دو نامزد را دارد

پس از آنکه دونالد ترامپ، هیلاری کلینتون را متهم به دریافت میلیون‌ها دلار کمک مالی از سعودی‌ها کرد، دموکرات‌ها نیز اعلام کردند که ترامپ میلیون‌ها دلار از معامله با سعودی‌ها سود برده است.
کد خبر: ۸۷۳۹۷۸۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج، براساس تحقیقات صورت گرفته توسط دیلی‌نیوز، دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواه پیش‌روی آمریکا از سال 2011 تاکنون میلیون‌ها دلار از معامله با سعودی‌ها سود برده است. 

پس از آنکه دونالد ترامپ بنیاد کلینون را به دریافت ده‌ها میلیون دلار کمک مالی از سعودی‌ها متهم کرد، دموکرات‌ها نیز طی بررسی خود از میلیون‌ها دلار درآمد این نامزد انتخاباتی در معامله با سعودی‌ها خبر دادند. 

براساس بررسی‌های صورت‌گرفته، ترامپ در سال 2001 طبقه چهل و پنجم برج ترامپ را به قیمت 4.5 میلیون دلار به سعودی‌ها فروخته است که این آپارتمان‌ها در سال 2008 به بخشی از دفاتر نمایندگی این کشور در سازمان ملل تبدیل شده است. 

از سوی دیگر، این طبقه شامل 5 واحد آپارتمان بوده است که هر واحد از این آپارتمان ها سالانه 85 هزار و 585 دلار به ترامپ پرداخت کرده‌اند که از سال 2001 تاکنون این رقم معادل 5.7 میلیون دلار خواهد بود.

دونالد ترامپ پیشتر در محکوم کردن هیلاری کلینتون و به طورکلی دموکرات‌ها گفته بود که ما باید تأمین مالی سعودی‌ها و دیگر کشورها برای ایجاد نفرت در جهان را متوقف کنیم. 

وی اعلام کرده بود که من از بنیاد کلینتون می‌خواهم که 25 میلیون دلار کمک مالی دریافتی از سعودی‌ها را بازگرداند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار