حجت الاسلام قائمی در گفتگو با «بسیج»:
کارشناس مذهبی گفت: بازیگران که مشهور هستند خیلی از اینها الگو قرار می گیرند و چون خیلی از این بازیگران از حجاب آگاهی خوبی ندارند الگوی منفی برای عده زیادی از جوانان می شوند.
کد خبر: ۸۷۳۹۷۶۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد جواد قائمی هاشمی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در مورد دلایل بدحجابی در تولیدات تلویزیونی و سینما و تئاتر گفت: ممکن است این مسئله به خاطر عدم آگاهی افراد باشد که عده ای را دچار خطا و اشتباه می کند.

وی افزود: یعنی اگر عده ای فایده های حجاب خوب را بدانند و از مضرات بدحجابی ها آگاهی داشته باشند شاید به این شکل که می بینیم برخورد نکنند دلیل اصلی آن کم اطلاعی و کم آگاهی است.

حجت الاسلام قائمی تاکید کرد: راهکار های مختلفی برای این مسئله و جود دارد دستگاه های فرهنگی باید به فکر باشند باید سطح حجاب را بالا بیاورند بازیگران که مشهور هستند خیلی از اینها الگو قرار می گیرند و چون خیلی از این بازیگران از حجاب آگاهی خوبی ندارند الگوی منفی برای عده زیادی از جوانان می شوند افراد خاص باید متوجه باشند چرا که الگوی هزاران نفر هستند بازیگران چون معروف و مشهور هستند اگر حجاب را رعایت کنند بسیار تاثیر مثبتی بر روی قشر بیننده خواهند داشت.

ارسال نظرات