نماینده مردم میاندوآب در مجلس در گفتگو با«بسیج»:

برخی مسئولان عدالت اجتماعی را باور ندارند

محبی نیا گفت: برخی مسئولان به عدالت اجتماعی باوری ندارند و فقط در حد شعار و عوام فریبی کار می کنند، در حقیقت عدم صداقت در رفتار مسئولان کاملاً دیده می شود.
کد خبر: ۸۷۳۹۷۱۳
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

جهانبخش محبی نیا نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به نبود عدالت اجتماعی و عدم توزیع متوازن ثروت در جامعه گفت: دلایل متعددی را می توان برای عدم تحقق عدالت اجتماعی در کشور پس از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی لحاظ کرد.

وی در توضیح این مطلب بیان داشت: برخی مسئولان به عدالت اجتماعی باوری ندارند و فقط در حد شعار و عوام فریبی کار می کنند، در حقیقت عدم صداقت در رفتار مسئولان کاملاً دیده می شود. زیر ساخت های عدالت اجتماعی آماده نیستند و معمولا دولت ها به جای اجرای سیاست های کلان به سمت پیمانکاری رفته اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: متأسفانه در مقیاس جهانی نیز کشورهایی که شعار عدالت را پیشه خود قرار داده اند به خاطر عملکرد بد و بریدن از ارزش ها و معنویات به این هدف مهم نرسیده اند.

نماینده مردم شاهین دژ تصریح کرد: من امیدی ندارم که مسئولان در راستای تحقق عدالت اجتماعی کاری انجام دهند؛ ما در حال حاضر در شرایط اقتصادی و اجتماعی مطلوبی نیستیم البته به لحاظ امنیتی رتبه بسیار خوبی در منطقه داریم و این قابل فخر است و باید گفت هیچ کشوری در جهان به اندازه ما امنیت ندارد اما در حوزه مسائل اجتماعی و سیاسی شاهد بزهکاری ها، بی عدالتی ها و شرایط بسیار سخت رکود اقتصادی و آمار وحشتناک بیکاری هستیم.

محبی نیا تأکید کرد: برای پیاده کردن عدالت اجتماعی به معنای واقعی در جامعه باید یک خزانه قوی داشته باشیم و در پرداخت ها خوب عمل کنیم؛ در واقع تا زمانی که به قانون عمل نشود نباید منتظر تحقق عدالت اجتماعی و توزیع برابر ثروت در جامعه بود.

وی در پایان عنوان کرد: باید اقدامات قانونی و درستی از سوی مسئولان کشور انجام شود دولت ها معمولا تا به الان خوب عمل نکرده اند دولت فعلی هم از دولت های گذشته بدتر عمل کرده است.


ارسال نظرات