مسئول بسیج هنرمندان گفت: نوع نگاه برنامه سازان مهم است کسی که تهیه کننده و متولی برنامه هست باید دید چه نگاهی به ارزش های اجتماعی دارد، چقدر برای او اهمیت دارد که نقش آفرینان به این مسئله پایبند باشند.
کد خبر: ۸۷۳۹۶۸۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
غلامرضا منتظری مسئول بسیج هنرمندان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: بدحجابی در تولیدات نمایشی در درجه اول بر می گردد به نوع نگاه، اندیشه و باور چون فرهنگ حوزه باورها است.

وی تاکید کرد: هر چقدر باور انسان به یک امر ارزشی عمیق تر باشد تجلی اش را در رفتار و کردار فرد بیشتر می بینیم هر چقدر این باور ضعیف تر باشد در عمل تزلزل و و ناپایداری و برخوردهای موقتی دیده می شود.

مسئول بسیج هنرمندان اظهار داشت: در بهار برگ درختان سبز هستند چون با ریشه ارتباط دارند ولی در پاییز که برگ ها زرد می شوند ارتباطشان باریشه سست شده و باد که هیچ با نسیم اندک پاییزی بر زمین می ریزند.اگر برگ برگ معرفت و اندیشه انسان پاییزی باشد دچار ریزش می شود حالا در هر مقامی چه در حوزه های علمی و ادبی و هنری پس مهمترین عامل بر می گردد به باور فرد نسبت به ارزش ها.

منتظری تصریح کرد: نکته دوم نوع نگاه برنامه سازان است کسی که تهیه کننده و متولی برنامه هست باید دید چه نگاهی به ارزش های اجتماعی دارد، چقدر برای او اهمیت دارد که نقش آفرینان به این مسئله پایبند باشند. عده ای فقط به گیشه فکر می کنند و برایشان فرقی ندارد که ارزش ها رعایت شود یا نه پس نقش دوم را متولیان امر تولید دارند.

ارسال نظرات