خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی گفت: مردم و همه دلسوزان به نظام باید از تجربیات سی و هشت ساله انقلاب درس بگیرند و در زمینه مسائل سیاسی بصیرت لازم را کسب کنند.
کد خبر: ۸۷۳۹۶۲۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ؛ مهدی مزگی نژاد در جمع بسیجیان خوسف ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت علی (ع)، به تبیین مسائل سیاسی روز ایران، منطقه و جهان پرداخت و اظهار داشت: ملت های منطقه امروز به بیداری لازم رسیده اند و پیرو حق گشته اند و الگوی پیشرفت و اقتدار خود را جمهوری اسلامی ایران قرار داده اند.

وی متذکر شد: اگر امروز صحنه نبرد عوض شده و جنگ به عرصه های فرهنگی و اقتصادی رسیده است.

وی با اشاره به نتایج به دست آمده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: مردم و همه دلسوزان به نظام باید از تجربیات سی و هشت ساله انقلاب درس بگیرند و در زمینه مسائل سیاسی بصیرت لازم را کسب کنند و با رصد اخبار و اطلاعات برای آینده برنامه ریزی نمایند.

این کارشناسش سیاسی با اشاره به توافق نامه هسته ای ایران و 1+5 اظهار داشت: امروز برجام در صحنه عمل به نتیجه و فرجام مورد نظر ایران نرسیده است و حتی صدای موافقین برجام را هم درآورده است.

مزگی نژادضمن تاکید بر هوشیار مردم تصریح کرد: عده ای در قضیه برجام می خواهند رهبری را به عنوان مخالف توافق و گفتگو و پیشرفت اقتصادی معرفی کنند و رهبری هم در قضیه برجام در همان ابتدا ضمن اعلام سیاست نرمش قهرمانانه اعلام کرده بودند که گفتگو می توان کرد اما شرطش این است که به استکبار جهانی اعتماد نباید کرد

وی در پایان ضمن تایید سخنان رهبر معضم انقلاب اظهار داشت هر چند ما خود را به توافق پایبند می دانیم اما عهد شکنی های امریکا پایان نداردو همچنان با ایران دشمنی می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار