بخشی با بیان اینکه ائمه جمعه استان در خطبه‌های نماز جمعه مردم را برای حضوری پرشور در بازسازی واقعه غدیر ترغیب نمایند، افزود: مراسم متمرکز استانی بازسای واقعه غدیرخم در پارک بوستان ملل شهرستان ساری برگزار می‌شود
کد خبر: ۸۷۳۹۴۹۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون سپاه کربلای مازندران با اشاره به سابقه شیعی و علوی استان، افزود: مردم مازندران همواره پیشتاز تشییع بوده و باید این حرکت دینی غدیر به صورت مردمی در جامعه برگزار شود.

سرهنگ پاسدار جواد بخشی در جلسه ستاد بازسازی واقعه غدیر مازندران در دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم مازندران، اظهار داشت: نگاه خاص همه صلحا و شهدای ما ولایت پذیری است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه واقعه غدیر باید به مفهوم واقعی در جامعه تبیین شود، تصریح کرد: برنامه بازسازی واقعه غدیر در عباس آباد، آمل، فریدونکنار، گلوگاه و ساری  برگزار خواهد شد.

بخشی با بیان اینکه ائمه جمعه استان در خطبه‌های نماز جمعه  مردم را برای حضوری پرشور در بازسازی واقعه غدیر ترغیب نمایند، افزود: مراسم متمرکز استانی بازسای واقعه غدیرخم در پارک بوستان ملل شهرستان ساری برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه مردم در اجرای این طرح دینی و معنوی بیشتر پای کار بیایند، گفت: مشارکت مردم در تحقق این طرح مردمی بسیار اثرگذار و مفید است.

بخشی با بیان اینکه مازندران 34 شهید را در دفاع از حرم حضرت زینب (س) را تقدیم اسلام کرده است، گفت: تفکر اصلی شهدا، ترویج فرهنگ غدیری و ولایی بوده است.

وی با اشاره به اینکه با حرکت مردمی و دینی باید تفکر غدیری، پاینده و پویا باشد، افزود: تفکرات غدیری باید از آحاد جامعه به نسل آینده ساز کشور تبیین و تشریح شود.

بخشی با بیان اینکه مراسم سرور و شادمانی متناسب با شعائر دینی باید در ایام غدیری در مازندران برگزار شود، افزود: امیدواریم از اصحاب و منتظران واقعی شیعه، غدیر قرار گیریم.

وی با اعلام اینکه سرداران سپاه اسلام با تاسی از فرهنگ غدیری، مایه وحشت استکبار هستند، گفت: امیدواریم مردم بتوانند در ترویج فرهنگ غدیری نقش آفرینی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها