معاون فرهنگی بنیادشهید و امور ایثارگران استان مرکزی خبر داد

برگزاری گردهمایی جانبازان استان مرکزی در خمین

معاون فرهنگی بنیادشهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: گردهمایی بزرگ جانبازان بالای 70 درصد استان مرکزی 28 شهریورماه از ساعت 9 صبح در اردوگاه امام خمینی(ره) شهرستان خمین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۹۳۹۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹

محمدرضا گرجی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ جانبازان و ایثارگران را ارزشمندترین یادگاران دوران دفاع مقدس دانست و گفت: روحیه ایثارگری و جانفشانی جانبازان از ارکان تداوم واقتدار نظام اسلامی در برابر تعرض دشمنان است.

وی افزود: ایثارگری جانبازان تجلی بهترین الگوهای فرهنگ اسلامی برای نسل جوان و آینده هستند مادامی که چنین روحیه‌ای در بین جوانان و ملت وجود داشته باشد آسیب جدی از دشمنان نخواهیم دید.

معاون فرهنگی بنیادشهید و امور ایثارگران استان مرکزی روحیه ایثارگری جانبازان تثبیت کننده و تحکیم بخشنده نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: جانبازان می‌توانند تجارب و خاطرات دوران دفاع مقدس را به نسل آینده انتقال دهند تا ایثارگری رزمندگان برای همیشه ماندگار باشد.

گرجی با اشاره به گردهمایی جانبازان استان مرکزی با حضور 150 جانباز گفت: این گردهمایی در روز 28 شهریورماه با حضور جانبازان بالای 70 درصد استان مرکزی به همراه خانواده‌هایشان در اردوگاه امام خمینی(ره) شهرستان خمین برگزار می‌شود.

وی افزود: شهدا و جانبازان آثار جاوید و ماندنی دوران دفاع مقدس و نشانه های پایمردی و مقاومت مردم در حراست و پاسداری از کیان اسلام هستند و هدف از این گردهمایی تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدای انقلاب اسلامی است.

معاون فرهنگی بنیادشهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به برنامه‌های این اداره کل برای هفته دفاع مقدس گفت: عطرافشانی 640 گلزار شهدای استان، برگزاری یادواره‌های شهدا در برخی از شهرستان‌های استان و همچنین اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار