مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قوچان مساله نفوذ و انقلابی‌گری را دو دغدغه جدی مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: دشمن درصدد کمرنگ کردن این دو مهم است.
کد خبر: ۸۷۳۹۳۸۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام عمران هاشمی، در مراسم دیدار جمعی از پاسداران سپاه قوچان با امام جمعه جدید این شهرستان گفت: مساله نفوذ و انقلابی گری، دو دغدغه جدی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است اما برخی ها در پناه موضوع وحدت و همدلی، می خواهند موضوع انقلابی گری را کمرنگ نمایند.
 
وی با اشاره به کمرنگ شدن جلسات شورای فرهنگ عمومی در قوچان ادامه داد: در مسیر برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در قوچان مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم در سایه همدلی ضمن حل این مشکل، به این دغدغه شهروندان قوچانی پاسخ داده شود.
 
وی با بیان اینکه مجموعه سپاه و بسیج، بعنوان سرباز ولایت و نظام شناخته می شوند و به لطف خدا مهر رضایت رهبری در پرونده سپاه و بسیج را شاهد هستیم، افزود: سپاه یار و نزدیکترین مجموعه به امام جمعه بوده و خواهد بود.
 
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه امام جمعه هر شهر، پدر معنوی سپاه در آن شهرستان است، تصریح کرد: در موضوعات مختلف تلاش می کنیم تا منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عملیاتی و اجرایی شود.
 
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قوچان در پایان گفت: امام جمعه به نوعی نماینده ولی فقیه در هر شهرستان است و از سویی مجموعه سپاه این افتخار را دارد تا زیر نظر ولی فقیه از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی پاسداری کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها