برگزاری همایش سالانه "سنگرسازان بی‌سنگر"

جهادگران نقش بسيار موثری در پشتيبانی از دفاع مقدس داشتند

معاون توسعه و نیروی انسانی جهاد کشاورزی استان مرکزی بر نقش موثر جهادگران در پشتيبانی از دفاع مقدس تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۳۹۳۸۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی صفری ظهر امروز در سومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به نقش جهادسازندگی در دوران دفاع مقدس گفت: جهادسازندگی یکی از اثرگذارترین نهادها در دوران دفاع مقدس بوده است.

وی افزود: تکیه‌گاه رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس سنگر سازان بی سنگر بودند و حضور بی‌دریغ جهادگران جهادسازندگی در خط مقدم جنگ تحمیلی و مهندسی رزم آن‌ها سبب شد تا با این عنوان شناخته شوند.

معاون توسعه و نیروی انسانی جهاد کشاورزی استان مرکزی تصریح کرد: امروز سنگر عوض شده و متاسفانه جهادگران سازندگی در حال فراموش شدن هستند در این راستا هر ساله تلاش داریم که با برگزاری همایشی یاد و خاطره سنگرسازان بی‌سنگر را زنده نگه داریم.

صفری با اشاره به مساعدت سپاه روح‌الله در برجسته‌سازی نقش سنگرسازان بی سنگر در استان مرکزی گفت: دو سال است که با مساعدت سپاه روح‌الله در رژه نیروهای مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس حضور داریم تا با این حضور عموم مردم متوجه نقش و حضور جهادگران سازندگی در دوران دفاع مقدس شوند.

وی افزود: سنگر سازان بی‌سنگر در هشت سال دفاع مقدس با صبر و ایستادگی و صلابت از مرز و بوم ایران اسلامی دفاع کردندغ ملت ایران هیچگاه تلاش‌ها و فداکاری‌های سنگر سازان بی‌سنگری که با لودر و بولدزر دوشادوش رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دلاورمردانه از کشور دفاع کردند را فراموش نمی‌کند.

معاون توسعه و نیروی انسانی جهاد کشاورزی استان مرکزی شهدا سرداران بی توقع و بی ادعا خواند و گفت: شهدا میراث ارزشمند و گرانبهایی را به دست ما به امنت گذاشتند که باید این میراث را با دقت و حساسیت فراوان حفظ کنیم.

صفری بر لزوم ترویج فرهنگ دفاع مقدس با بهره‌گیری از کتب دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: باید در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت کتب حوزه دفاع مقدس تهیه و با طراحی مسابقاتی این کتب را به عنوان هدایه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کتاب‌های حوزه دفاع مقدس بسیار است و ترغیب قشر جوان به مطالعه این کتب به شکل غیرمستقیم و جذاب فرهنگ دفاع مقدس را برای آنان تبیین می‌سازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار