اقبالپور اظهار کرد : با توجه به وقوع سیل و طوفان در مازندران با تدابیر فرماندهی و رئیس ستاد بحران سپاه کربلا سرهنگ بخشی، همه نیروهای معاونت مهندسی برای انجام ماموریت های مربوطه در مواقع اضطرار آماده بودند.
کد خبر: ۸۷۳۹۳۷۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران مهندس اقبالپور مسئول مهندسی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج مازندران از آماده باش تیم های تخصصی مهندسی این سپاه برای اعزام در مناطق بحرانی حادثه اخیر سیل و طوفان خبر داد.
 وی اظهار کرد : با توجه به وقوع سیل و طوفان در مازندران  با تدابیر  فرماندهی و رئیس ستاد بحران سپاه کربلا سرهنگ بخشی، همه نیروهای  معاونت مهندسی برای  انجام ماموریت های مربوطه در مواقع اضطرار  آماده بودند.
 مسئول مهندسی سپاه کربلا خاطر نشان ساخت: از آنجایی که تیم های مهندسی در شرایط بحرانی حاد و خطرناک چون سیل بهشهر در سال های قبل یا بحران سفید(برف بهمن ماه سال 92 در غرب مازندران) باید وارد ماموریت و عملیات شوند  همچنان آمادگی لازم  را برای ارائه خدمات داشتیم  اما به حمدالله  بحران طوفان در مازندران به شدت و وسعت گستردگی ادوار گذشته نبود،  از همین جهت تیم های بسیج سازندگی و سپاه کربلا  توانستند با همت هم و همکاری برخی دستگاهها این مشکل را  به حالت عادی بر گردانند.
 مهندس اقبالپور یادآور شد: مهندسی سپاه کربلا ماشین آلات سنگین  کمک رسان خود را برای انجام ماموریت های امداد رسانی در اختیار  بسیج سازندگی این سپاه گذاشت تا اقدام گردد.
 وی در باره شرایط ورود مهندسی برای کمک به بحران زدگان افزود:  در شرایطی که هر آینه وضعیت بحران  به حد نارنجی و خطر برسد  پس از ارائه خدمات اولیه  مهندسی سپاه برای اجرای مراحل آوار برداری، ساخت و ... با تجهیزات و امکانات مهندسی وارد عرصه  مورد نظر می شود که در این بحران نیازی به آن حد نشد و توسط پاسداران و بسیجیان این مشکلات تا حدود زیادی حل شد.
اقبالپور  از آمادگی معاونت مهندسی سپاه کربلا با بسیج امکانات ترابری و تجهیزات مهندسی برای ارائه خدمات به حادثه دیدگان سیل و طوفان اخیر در شهر های مازندران خبر داد. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها