خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه خبر داد

احداث قطعه هنرمندان در باغ رضوان ارومیه

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه از احداث قطعه هنرمندان در باغ رضوان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۹۳۵۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امیرعباس عابدینی اظهار داشت: قطعه هنرمندان در باغ رضوان ارومیه ایجاد و از این پس هنرمندان شهر ارومیه دارای قطعه اختصاص در باغ رضوان ارومیه خواهند بود.

وی با بیان اینکه در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده شده است، تصریح کرد: برای این منظور 90 هکتار از اراضی اطراف باغ رضوان ارومیه خریداری و آزادسازی شده است و با اتصال این میزان اراضی به باغ رضوان شاهد تحقق احداث قطعه هنرمندان در باغ رضوان ارومیه خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه با بیان اینکه زمین مورد نیاز خریداری شده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در حال نقشه برداری از این اراضی هستیم و در آینده به باغ رضوان ارومیه ملحق خواهد شد.

این مسؤول با بیان اینکه با الحاق این میزان از اراضی به باغ رضوان ارومیه باغ رضوان ارومیه به 144 هکتار افزایش خواهد یافت، اعلام کرد: در این صورت تا 100 سال آینده کمبود فضا در باغ رضوان ارومیه برطرف خواهد شد.

عابدینی با اشاره به ظرفیت موجود در باغ رضوان ارومیه، ادامه داد: اگر اراضی اطراف به باغ رضوان ارومیه ملحق نمی‌شد تا نوروز امسال با مشکل جدی مواجه می‌شدیم چرا که در ماه حدود 300 نفر در باغ رضوان ارومیه دفن می‌شود.

ارسال نظرات