اگر با زندگی شهدا و نحوه مقاومت آنها در پاسداری و حراست از ارزش ها آشنا شویم، زمینه های زیادی برای ایده و طرح بر روی نوشت افزار به ذهن می رسد.
کد خبر: ۸۷۳۹۳۴۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حمید عسگری مشاور حقوقی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در چهارمین نمایشگاه ایران نوشت از جدیدترین محصولات عرضه شده بازدید نمود.

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه نباید از این نمایشگاه انتظار فوق العاده داشت گفت: نمایشگاه ایران نوشت توانسته در مدت کمی رابطه بین مردم و محصولات داخلی را با ابتکار عمل از طریق صدا و سیما و کارهای جانبی برقرار کند.  

سردار عسگری استقبال مردم را کم نظیر برشمرد و افزود: رابطه لازم بین نمایشگاه و مردم شکل گرفته است و مردم خوب استقبال می کنند و همه یک عرق ملی نسبت به کشور و ارزش ها و تاریخ کشورشان و همچنین باورهای دینی و اسلامی در جامعه دارند.

وی با بیان اینکه آینده خوبی در انتظار نمایشگاه ایران نوشت در سال های آتی هست ابراز داشت: اگر توفیق پیدا کنیم با زندگی شهدا و نحوه مقاومت آنها در پاسداری و حراست از ارزش ها آشنا شویم، زمینه های زیادی برای ایده و طرح بر روی نوشت افزار به ذهن می رسد.
مشاور حقوقی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شهید محمود کاوه را به عنوان یک الگو و قهرمان برای بچه های ایران معرفی کرد و افزود: این جوان 21 ساله فرمانده لشگر بود و یازده بار برای در طول مدت حفاظت از جامعه و ارزشهای جامعه اسلامی مجروح شد.

وی با بیان اینکه شخصیت شهدا را باید همانطور که بود به نسل جوان معرفی کنیم خاطرنشان کرد: شهدا یکی از پرجاذبه ترین شخصیت های خواهند بود که در نوشت افزار می تواند منعکس و رسانه ای شود.

گفتنی است چهارمین نمایشگاه ایران نوشت از دوم تا نوزدهم شهریورماه همه روزه از ساعت 10 تا 22 پذیرای خانواده ها می باشد.
ارسال نظرات